Macam Mana Rasanya Cinta

Rafizah

Romance Completed 64682

4.9 (771 ratings)

Synopsis

Khairul Akma seorang gadis yang di didik seperti lelaki sejak kecil. Mempunyai seorang ibu yang ada masalah mental.Dan ayah saudara yang ada masalah OKU lembam.Selepas kematian ibunya Khairul Akma dan ayah saudara terpaksa keluar dari rumah yang mereka diami. Kerana tuan tanah tidak lagi membenarkan mereka tinggal di situ. Selepas itu mereka menyewa bilik di rumah yang penghuni ada dua orang lelaki. Di dalam rumah tersebut tidak ada yang tahu Khairul Akma sebenarnya perempuan.


Rate this story

Share this novel

K A Y
2020-07-07 

Pin pin! tumpang lalu, mai baca novel KAY yang bertajuk SPY VS MAFIA. Tq!

La-lila
2020-07-07 

Hai... Jemput baca cerita saya Suami Tanpa Jiwa. Terima kasih.

NH_HANS
2020-07-06  2 Replies

cngrts authr. ur nve bst sgt

Rafizah

444 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CINTA SUCI

Ni.Su

"Kau nak kemana tu?" Langkah aku terhenti lantas aku berpusing ke arah suara itu...Sumpah aku tak...

HATI PEREMPUAN

Mysterius06

AKIBAT kemalangan yang terjadi pada hari itu semua mengubah segalanya ,Cinta yang dulu cuma dia...

Cinta Non-Muslim

Miraa

Adakah Esya berjaya menarik hati si Mat Siam tu? Kalau berjaya sekalipun , adakah ia mampu mengubah...

RAIKAN CINTA

A. NASHA

“Jahat tau awak ni.. dah la tipu saya kata kerja kilang, tu kereta kancil tu awak pinjam...