Hanya Dia Yang Aku Cinta

NAEYD.L

Romance Series 65015

5 (520 ratings)

Synopsis

1st story...On going ~Tidak ada perpisahan antara kita. Di mana pun kau berada, kau akan sentiasa ada di hatiku.~ Raisha Emelda seorang gadis dari keluarga sederhana. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafril Haqeem telah menghuru-harakan hidupnya. Tambahan pula, ibunya bekas pembantu rumah di rumah banglo milik Puan Zulaika dan Tuan Badrol. Kematian ibunya membuatkan dia terpaksa tinggal bersama bekas majikan ibunya. Takdir Tuhan tiada siapa mampu menghalang. Raisha bertemu jodoh dengan Zafril. Tetapi dia tidak bahagia. Dalam Raisha mengharungi dugaan hidupnya. Allah menyemaikan kasih di dalam hati suaminya. Zafril akhirnya jatuh cinta dengan isterinya. Namun, dugaan datang melanda. Cinta pertama Zafril datang kembali. "tak payah nak explain apa-apa. Sha dah tahu semuanyaaa, sampai hati abang kan? Buat sha macam m ni, sha percayakan abang tapi abang tipu sha hidup2, kalau sha tahulah abang nak mempergunakan sha, sha tak kan khawin lah dengan abang!" - RAISHA EMELDA "ok abang minta maaf, abang tahu abang salah, bagi abang peluang untuk jelaskan semuanya.- ZAFRIL HAQEEM


Rate this story

Share this novel

Salbiah Bie
2020-10-24 

alahaiiii....sweetnye....best sgt

Mia Zara
2020-10-23 

so sweet

nur shahirah
2020-10-23 

sweet nya .

NAEYD.L

291 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

You are the Reason

specially Yourr

Kisah Mobile Legend d alam nyata

Mr vs Mrs Pengawas

Daris Hanin

Iris Lidya sungguh tidak sangka dia akan bergelar isteri semasa umur 17 tahun. Bersuamikan mamat...

cinta satu darjat

pemburu hati

sorang anak datuk.. sorang anak tan sri.. tetapi terpaksa kawin atas pilihan keluarga sedang kan...

CINTA LEVEL ATAS

Cik_Jurnalis

Chapters : 1 "Kata orang cinta itu indah . Tetapi kenapa ramai orang yang terluka ?. Pelik bin...