HANYA DIA YANG AKU CINTA

NAEYD.L

Romance Series 162966

4.9 (932 ratings)

Synopsis

FIRST NOVEL Raisha Emelda seorang gadis dari keluarga sederhana. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafril Haqeem telah menghuru-harakan hidupnya. Tambahan pula, ibunya bekas pembantu rumah di rumah banglo milik Puan Zulaika dan Tuan Badrol. Kematian ibunya membuatkan dia terpaksa tinggal bersama bekas majikan ibunya. Takdir Tuhan tiada siapa mampu menghalang. Raisha bertemu jodoh dengan Zafril. Tetapi dia tidak bahagia. Dalam Raisha mengharungi dugaan hidupnya. Allah menyemaikan kasih di dalam hati suaminya. Zafril akhirnya jatuh cinta dengan isterinya. Namun, dugaan datang melanda. Cinta pertama Zafril datang kembali. "tak payah nak explain apa-apa. Sha dah tahu semuanyaaa, sampai hati abang kan? Buat sha macam m ni, sha percayakan abang tapi abang tipu sha hidup2, kalau sha tahulah abang nak mempergunakan sha, sha tak kan khawin lah dengan abang!" - RAISHA EMELDA "ok abang minta maaf, abang tahu abang salah, bagi abang peluang untuk jelaskan semuanya.- ZAFRIL HAQEEM


Rate this story

Share this novel

Nazariah Yg
2021-04-19  1 Replies

runtuh jiwa...??...terbaik laaa

Cloudy
2021-03-15 

Hai, jangan lupa singgah baca novel saya, Lupa atau Setia. Thank you

Sri Azniza
2021-03-11  2 Replies

merentap jiwa,best sangat ....

NAEYD.L

1299 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SURATAN HANNAH

SARAH AAISHA

LOVEBIRDS

AFFANERMA

love , job , sex [18 ++ ]

haiqal

Cinta LoliCuit

KKA Airin