Wanita Simpanan

PinkRose

Drama Series 24719
5
(86 ratings)

Synopsis

REPUBLISH!!! Nurul Amani. Gadis kecil yang dibesarkan di lorong maksiat yang terletak di bandar metroplitan Kuala Lumpur. Telah diangkat dan dijaga oleh Tuan Muaz sebagai peneman anak gadisnya di rumah. Muaz adalah seorang duda, dan tidak beristeri lagi selepas arwah ibu kepada anak-anaknya pergi. Menjadikan Amani sebagai ahli keluarga ternyata sangat disenangi oleh anak gadis Muaz yang merupakan golongan kurang upaya. Pun begitu, Amani tetap tidak tahu statusnya di rumah itu sebagai apa. Sebagai anak angkatkah? Ataupun sebagai orang gaji? Mesteri itu makin lama makin terbongkar seiring meningkatnya usia Amani. Dan Muaz mulai menunjukkan siapa dirinya yang sebenar. "Usah bimbang. Kamu selamat dengan saya. Mulai hari ini, kamu tinggal di rumah ini dan menjadi kawan kepada anak saya." Tuan Muaz. "Yay! Baby dapat kawan baru. Jom kita main patung Barbie." Mayassara. "Aku tak tahu apa fungsi kau dekat rumah ayah aku ini. Ayah aku sudah gajikan seorang bibik yang baik untuk menjaga kami. Aku syak kau ni sebenarnya perempuan simpanan dia." Fairuz. Amani sendiri tidak tahu harus menjawap apa. Meski tuduhan itu sama sekali tidak tepat, tetapi dia juga untuk gagal mengemukakan penafian yang munasabah.


Share this novel

Rate this story


Comments

Noranita Ahmad Tarmizi
2022-08-02 

muaz tu penjahat YG dikehendaki polis kan

Noranita Ahmad Tarmizi
2022-08-02 

muaz tu rupanya nak kat amani...tggu besar jer

Noranita Ahmad Tarmizi
2022-08-02 

wanita simpanan ler nama citernya...saya pun pernah baca gak....nanti anak muaz tu kawen ngan amani...

PinkRose

3707 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience