The Beginning of The End [COMPLETED]

MimiMimi

Fanfiction Completed 11762

4.9 (18 ratings)

Synopsis

Arranged marriage is such a funny concept. All your life you are taught not to speak to strangers and suddenly you are asked to sleep with one. Park Mi Hye is a normal girl. She had despised of Kim Taehyung ever since they had met. Maybe it was because of his immature and hateful comments about her that she had held a grudge on him. Kim Taehyung's unknown feeling to Mi Hye couldn't be described better. When this two are arranged to a marriage for business, will love blossom? It's funny when people talk about which is better between marriage because of love or marriage on papers. It's like asking which is better between commiting suicide or being murdered. The arranged marriage between Taehyung and Mi Hye is quite complicated. The two argues like cats and dogs. But the marriage is just for business. In marriage, you shall not be separated from your other half. But like it was said earlier, they argue like cats and dogs. Their families could only hope so much for this marriage. Will the marriage be a success or will it be a complete disaster?


Rate this story

Share this novel

Lev Kolobanov
2020-03-20  4 Replies

kyk mirip sama cerita di w3bn0v3l gk sih ?

Syazwani@Zelo
2020-03-17 

Sorry mengganggu..Saya cuma nak promote novel saya yang tak berapa nak sedap sangat..Harap anda semua sudi jenguk dan baca novel saya walaupun seketika.Jemput baca novel "DIA SELALU ADA" dan "ALONG".Dia selalu ada mengisahkan tentang seorang gadis yang terlalu dikonkong dan dibuli serta dibenci keluarga sendiri.Sehinggalah perempuan tu bertemu seorang lelaki.Dengan memanggil nama lelaki itu,dia akan terus didatangi oleh lelaki tu.Bukan magik,panggil je dia,dia mesti selalu ada. Novel Along pulak menceritakan tentang Puteri Zalikha,anak sulung yang terpaksa berhenti belajar demi menyara kehidupan adik adiknya setelah kematian ibu bapanya yang rentung mati didalam kereta kerana cubaan melarikan diri ke Thailand dengan membawa sejumlah wang daripada jualan dadah.Ah Leong,ketua pengedar dadah memburu Zalikha untuk menuntut hutang.Jika tidak dibayar,Ah Leong mahu ambil adik perempuan Zalikha.Kehadiran Rudy sedikit sebanyak telah mengurangkan bebannya.Tapi..siapa lelaki itu?

Syazwani@Zelo
2020-03-16 

bestt

MimiMimi

166 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

RUANG WAKTU

NUR

Hujan turun lagi hari ini. Aku sungguh beruntung membeli jaket ini tiga minggu yang lalu. Sempat...

My Crush! Amar Baharin..

bihalee_

"wey, cuba kau tengok mamat tu muka dia macam favourite artis aku lah" ujar ira kepada soleha...

Cinta Dari Seoul

Taeken

Cerita ini mengisahkan tentang Humaira,remaja perempuan yang gilakan kpop dan mendapat keizinan...

Hate You So Much

Nitra

Aku benci kau.Kau tidak patut ada dalam kehidupan aku.Aku tak akan jatuh cinta dengan kata kata...