OH DEWIKU

EVA F

Humor Completed 3220

4.5 (6 ratings)

Synopsis

“Bukan kamu tak ada anak ke, Bon? Macam mana kau ada naluri seorang ayah?” “Aku ada anaklah Mat. Aku saja yang tak pernah tunjuk pada kau.” “Mana anak kamu tu, Bon?” “Ni ha.” Kata Wak Bon sambil menunjukkan anak tekaknya. Tok Mat menolak kepala Wak Bon. Wak Bon hanya tersengih. “Itu anak tekak, bodoh!” Marah Tok Mat kepada Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

norlizaz
2019-12-02 

lucu jk ada org tua mcm wak bon tp otak swing arr skt.. x leh pcaya sgt, nk hilg boring mmg sesuai

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

ACHIK
2019-08-08 

tumpang promo, jom baca novel saya berjemaah ! HATI YANG TELAH KAU CURI dan BADRUL IZMAN,jangan lupa comment jugak ! sorry tumpang iklan,thank you

EVA F

6063 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

magis kota

puteri nur batrisyia

kisah menceritakan tentang sejarah malaysia yang sudah lama atau lagenda...

my boss is a maid

sarah

Nadia Arisya seorang yang tegas didalam kerja tapi menjadi lemah lembut di kerja keduanya Maid...

MANA MUNGKIN

KALISA

Nazmi mengangkat tangannya. Dia mengeluarkan jari telunjuknya sahaja. Jari-jari lain dirapatkan. Ia...

SEHARUM DIRIMU

AJIB

ALEXANDRA mengeluarkan telefon bimbitnya dari beg, dengan segera jari jemarinya mendail nombor...