ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

Romance Completed 22887

4.8 (101 ratings)

Synopsis

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?”


Rate this story

Share this novel

Junita Janet
2020-08-16 

update lagi ...

Liza Norazmin
2020-07-23 

best

Ebomayoi
2020-05-17 

best

DD WAHAB

9110 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Tengku Ilyana,I love you!

NurAqilah

Gadis malang. Itu je yang ada didalam fikiran Tengku Fara Ilyana Alia . Kenapa? Dibuang...

JANGAN PERGI

syzzwnx

Mengisahkan seorang gadis tomboy yang tersepit dengan kehidupan yang dicipta oleh Roka, kawan arwah...

BUTLER 1

bydheaann

IZINKAN AKU MENJADI BUTLER DUNIA AKHIRAT KAU. Aku bukan manusia kaya. Tidak juga berharta. ...

i love u muridku

Chyelse Jodar

seorang guru yg mencintai anak muridnya,dan tidak pernah mengalah untuk mengejar cinta anak...