ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

Romance Completed 18348

4.8 (95 ratings)

Synopsis

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?”


Rate this story

Share this novel

Ebomayoi
2020-05-17 

best

"liz"
2020-01-22 

best...best sangat sangat...bertapa kuatnya cinta seri...

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

DD WAHAB

7591 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SAKSI CINTA KITA

AJIB

"Aku benci hidup aku! Aku benci sekolah! Aku benci Cikgu Dania ! Aku benci Cikgu Uthman ! Aku...

ANEHNYA LELAKI INI

FIZAH NADMAH

Sekarang, berita terhangat Aril cuba tackle Aizreen… Hehe.. Ambik kau, Aizreen. Kata tak nak...

Tingkatan 6

NurAzarrini

amira tidak sukakan mirul tetapi mirul sukakan amira.

Sayangku Mr Mohd Amir Zaqwan

Yeojachingu!Buddy!

"Aku terima nikahnya Nur Elisyah Farhana binti Mohd Ghazali dengan mas kahwinnya rm1000 ringgit...