Bayangan

N.A.J

Horror & Thriller Series 1631

4.5 (19 ratings)

Synopsis

Darah yang mengalir di kepala aku tidak hiraukan. Aku teruskan menghentak kepala aku di dinding. "Keluar lah bodoh! Aku taknak ingat lagi la sial!!" Jeritku rimas dengan bayangan dikepala yang tidak dapat dihentikan. "Argghhh!" Setelah setengah jam bayangan yang selalu bermain di kepala aku tadi terus menghilang. Aku menghela nafas panjang.


Rate this story

Share this novel

Farah Latiff
2019-10-25 

Best . Ending dia memang macam tu ke? Apa - apa pun jalan cerita dia menarik tahniah author :)

Abdul halim Mohd isa
2019-04-21 

terus x nak sambung dah ka

NINA
2018-09-08 

NINA

N.A.J

9127 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Sumpahan Pengemis Tua

Salleh Kausari

"Kita cuba jalan dulu. Mungkin boleh nampak jalan besar." Ammar cari idea. Mereka berjalan dan...

Tujuh

Akuskizo

Awak ada nampak apa-apa yang ganjil pada Ali malam tadi? tanyanya lagi. Aku mula tak sedap...

Geng Seram Wad Bersalin

Mistikus A.L

..Puan Amira muncul di hadapan. Entah dari mana pun saya tidak perasan... Dia tidak berkata sepatah...

Chendana

Faizal Sulaiman

Si tua berwajah kerepot, dengan mata merahnya membeliak tajam. Rambutnya yang sudah tidak terurus,...