Jodoh Terpaksa Cinta Merela

Carl Hafiezz

Romance Series 29824

4.5 (191 ratings)

Synopsis

Raf mengetuk pintu lalu masuk ke pejabat Arif secara terketar-ketar, dia berdiri di depan meja Arif "Kenapa kau ni? Bukan aku nak makan kau pun, apa jadual aku harini?" Tanya Arif, sebenarnya sejak beberapa hari Raf bekerja dengannya, Arif terasa seperti gadis itu mempunyai satu daya tarikan yang membuatkan dia tertarik untuk mengenal gadis itu. "H..hari ni, tuan ada temujanji dengan klien jam tiga petang, i..itu sahaja tuan, selain itu takde" beritahu Raf sambil memandang muka Arif, "Bagus, aku nak kau temankan aku untuk lunch nanti, then kita terus ke sana," lalu berpusing ke belakang menggunakan kerusinya menghadap tingkap kaca pejabatnya, sebenarnya dia tidak mampu membalas pandangan wajah Raf, membuatkan hatinya berdebar. "Ya Allah, kenapa aku ni, bukannya aku suka dia pun, dia tu PA aku je, tak layak dengan aku" Arif cuba menafikan perasaannya dalam hati.


Rate this story

Share this novel

Nurul Hanna
2020-03-26 

Next chapter pls

Sarrah
2020-03-13 

Next chapter please.......

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

Carl Hafiezz

6150 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kerna Dia

anonymouse

Saya akan berpindah lagi. Kenyataan itu jelas buat aku terkejut. Langkahku turut terhenti. Aku...

MENGEJARMU

SARAH AAISHA

“K-kamu udah punya.. pacar?” “Udah!” sahut Rain sumringah. “Akhirnya aku gak jomblo...

KUPU-KUPU MALAM

AZIAH

Sebuah kisah cinta seorang gadis yang hidupnya bergelumang dengan dosa.

DREAMLOVER

AIN YUNNI

“Perasaan cinta itu kan kurniaan Allah. Bila Allah mengurniakan rasa itu, tak ada yang boleh...