Tundukkan My Mr.Dingin

MYsteriuS06

Romance Series 57808

4.9 (328 ratings)

Synopsis

Seorang mulut murai dan seorang lagi dingin bagaikan Ais ? Boleh ke mereka bersatu ? Nisa seorang gadis cantik dan tak pernah kenal erti 'Diam' mengambil keputusan untuk bekerja disalah satu syarikat terbesar dikuala lumpur untuk menjadi salah seorang Arkitek perempuan di syarikat itu namun dirinya terpaksa mengikut arahan Tuan Zafriel A.k.a CEO di syarikat itu memaksa Nisa untuk menjadi P.A kepada lelaki itu. Bagai bulan jatuh ke riba .Nisa yang pada pertama kalinya melihat Zafriel sudah terpegun dengan ketampanan lelaki itu dengan hati yang berbunga-bunga terus sahaja menerima Cadangan Tuan Zafriel agar dia menjadi P.A kepada lelaki itu. "Tu dia..Garang nya..Ni Tuan saya nak Cakap sikit .Kalau Tuan garang lagu ni saya confirm Seorang pun takkan nak kat Tuan.Senyum lah sikit baru hati saya pun cair.." -Nisa Diandra. "Keluar ! " -Tuan Zafriel Khairy "Amboi masih garang..Tak pa saya keluaq tapi kan tuan ..Tuan hari ni segak ..Aurmm" -Nisa Diandra. "Nisa...!!!!" -Tuan Zafriel Khairy Nisa Diandra? Nampak bahagia diluar namun tidak didalam hati seorang lelaki Misteri sentiasa berada di dalam fikirannya membuatkan dia sentiasa di belenggu kenangan lama ditambah lagi setiap hari dia sentiasa merasakan lelaki itu mengikuti nya ,membuat kan perempuan itu sentiasa ketakutan jika bersendiri . Kehadiran Zafriel dihati Nisa membuatkan dia sentiasa kuat dan sentiasa dalam keadaan selamat dari hari ke hari perasaan itu bertukar menjadi sayang namun adakah Zafriel juga merasakan apa yang dia rasa selama ini ? Mampukah dia menundukkan Mr.Dingin yang dia cintai ? "You memang suka pok pek..Pok pek je ke setiap masa? Tak penat ke mulut you tu ? Tak pernah ke rasa nak diam ? sebab I rasa telinga I Ni dah tersumbat dengar you bercakap je dari tadi." -Tuan Zafriel Khairy "Erm..Tuan belum kenal lagi siapa saya ..Kalau tiba masa saya diam.saya diam untuk selamanya.."-Nisa Diandra -- Author : Hai korang! jgn lupa komen lepas baca tau ..supaya saya lebih semangat nak update hari-hari tq..hihi..^_- #SAYANG KORANG! MYsteriuS06 ©


Rate this story

Share this novel

ainRAZAK
2020-10-23 

Haiii... jemput baca karya ainRAZAK yea. Bougainvillea! Kerana Kau Bunga Larangan. Terima kasih ><

NRLYZZTI
2020-10-23 

Tumpang Iklan...Hye semua , Novel pertama saya yg baru dipublish . Tajuknya My Love , Mr . Beku . Harap semua enjoy membaca , jangan lupa rate and comment , bila dah baca ya . Terima Kasih <33

Norfizahtun Muhammad
2020-10-23 

tak sabar mnggu diaorg nikah. Semoga Nisa dan mertua selamat dr Adrian

MYsteriuS06

736 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Abang polis i love you!

sÿhÿqàh

"tengok la suami awak ni..tak kesian ke?rindu la ngan isteri dia.."- Erul Aryan "em?ala..kesian nye...

Rasa Yang Ku Tinggalkan

aisyah

Malam itu,Ainul selamat di ijab kabul tanpa mengetahui siapa bakal suaminya. "Macam manalah rupa...

Date for You & I

FuYuki

Bilang mereka 'tak kenal maka tak cinta'..., tapi bila dah kenal kenapa masih sukar untuk diluah...

cinta doktor

risa

nadia seorang doktor yang digilai ramai tapi dia tidak mudah memandang untuk dijadikan suami tapi...