AKU YANG KAU PANGGIL SAYANG

Nurul_MataPena78

Romance Series 40630
5
(224 ratings)

Synopsis

Romance + Family Qaseh Qasandra, gadis cekal yang kehilangan ibu bapanya dalam satu kemalangan ngeri yang dirancang seseorang. Menjadi orang gaji di rumah sendiri. Qaseh dijaga dan dipelihara keluarga angkat yang merupakan sahabat baik ibunya sendiri. Namun sayang, Qaseh tidak mengetahui yang dia merupakan anak angkat dalam keluarga itu. Segala-galanya terbongkar apabila satu peristiwa yang tidak pernah dia sangka akan berlaku pada dirinya sendiri. Mampukah dia menerima lelaki itu dalam dirinya, sedangkan selama ini, dia menganggap lelaki itu abang kandungnya? Dapatkah Qaseh menerima kehadiran lelaki itu dalam hidupnya atau menerima kehadiran lelaki lain yang sekian lama mendambakan cintanya atau menyahut cinta sahabat baiknya sendiri. Mampukah Qaseh memaafkan segala kesilapan yang telah bertahun-tahun mereka lakukan padanya? Perlukah dia mengikut kata hatinya sendiri? Perlukah dia mengutamakan dirinya sendiri dalam hal berkaitan cinta? Salahkah dia selama ini? Persoalan pokok yang selama ini tersimpan rapi, siapa dia sebenarnya dalam keluarga itu? HENTIKAN PLAGIAT. Anda Sentiasa Diperhatikan. 100% Perahan idea milik penulis Publish : 20th May 2022 @ Jumaat


Share this novel

Rate this story


Comments

Norazyah Hamid
2022-07-06  1 Replies

ammar pujuk la macam mana cara pun qaseh dah merajuk sampai suruh lepaskan parah sudah ni

Zurainie Zue
2022-07-06  1 Replies

kan dah mengamuk qaseh...tu la Ammar nk marah┬▓ je....Tau la penat ...hihihihi...hbis la Ammar pujuk qaseh dah merajuk teruk tu...pujuk jgn x pujuk...hihi.. thanks kak update walaupun bz...

Zurainie Zue
2022-07-04  1 Replies

amboi bkn main miang lagi ye abg qalif ni.....moga bahagia...Ammar dh susah hati lg tu...hihihihi... thanks sis.,.

Nurul_MataPena78

1055 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience