The Ruthless Mafia

Mecxira

Action Series 61182
4.9
(838 ratings)

Synopsis

Book 20 [ D?rius & B€ll? ] Darius Ryan Amsyar seorang lelaki tak ada perasaan. Semua dibunuhnya andai bermain api dengannya. Disebabkan kejadian hitam itu membuatkan dia berubah seratus peratus menjadi seorang yang kejam. tidak ada rasa bersalah dengan perbuatannya membunuh manusia. Semuanya sudah sebati dalam dirinya. Hinggalah dia bertemu seorang gadis buat hidupnya kucar-kacir habis. Disebabkan kejadian itu buat Darius mahukan gadis itu. Darius tak kesah andai dikatakan kejam atau jahat kerana itulah dia dan selamanya dia takkan berubah. Tapi benarkah takkan berubah? " Awak masakkan untuk saya?" " Maybe i should say yes." Putri Bella Arisya perempuan yang tak pernah kenal apa itu erti mengalah tapi disebabkan kehadiran lelaki itu buat Bella pasrah dan redha dengan setiap yang berlaku dalam hidupnya. Diseksa hanya kerana dia yang mahukannya. Biarlah. Bella terima itu semua. Tapi sampai bila? Darius, lelaki yang tidak kenal apa itu cinta akhirnya kalah dengan perempuan itu. Bila cinta makin berputik makin sweet pulak dua pasangan itu. Cinta, tapi tidak mengaku. Itulah Darius. Lelaki yang tak pernah berani meluahkan kata cinta. " Kenapa awak dah tak hisap rokok?" " Because of you. You are the reason." Cinta mereka berdua kian mekar indah tapi hubungan mana saja yang tak dilanda badai. Akankah bahagia akan mereka kecapi? Atau cinta mereka akan terus tergantung di tengah jalan? Nak tahu lebih lanjut? Teruskan baca.


Share this novel

Rate this story


Comments

aissymund13
2022-05-30 

Bila nak sambung citer ni

Airah_Dinara
2022-04-18 

bila nak sambung cerita Darius n Bella ni...

purple orchid
2021-07-21 

x kan tergantung mcm tu jer...??????????

Mecxira

3067 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience