Dia BUKAN Suami Saya!

Biri-Biri Putih

Romance Series 130927

5 (2462 ratings)

Synopsis

Kerana terhutang budi, dia terpaksa mengorbankan hati dan cintanya untuk menjadi isteri kepada suami arwah kakak angkatnya sendiri. Setiap hari, selalu sahaja mencari salah masing-masing dan wanita itu pula menginginkan perkahwinan mereka dirahsiakan kerana malu dengan jarak usia mereka. "Tak.. aku tak kenal pun orang tu. Aku tegur pun nak minta maaf je sebab aku terlanggar dia tadi." "Ishh..takkanlah aku nak kahwin dengan pak cik tu?!Buat lawakla korang ni..." Mampukah perkahwinan yang tanpa ada sedikitpun rasa cinta itu bertahan lama? Ikuti kedinginan dan peperangan rumah tangga mereka di dalam 'Dia BUKAN Suami Saya!' - Biri-Biri Putih. Warning: Mature Content 18+


Rate this story

Share this novel

nadyafney85
2021-10-17 

Donated 200 nCoins

KeladiBunting
2021-10-17 

komfem si ecah peknen ni... pembawakan budak...

Nimzaron Azil
2021-10-17 

ecah mengandung kot

Biri-Biri Putih

1910 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CINTA TAK DIUNDANG

Nerdy Girl

I MISS YOU AMIRUL

SITI NURAIN ATIQAH IZZAT

Pemandu Cik Evelyne

denash

HIDUP INI INDAH

IZAZA HAG