Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

Horror & Thriller Completed 5291

4.6 (159 ratings)

Synopsis

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada bebal. Ape ko ni?tanya Alin bingung.Aku cepuk dia ni kang.Buat-buat bodoh pulak. Tadi ajak mandi same.Pastu ko dah siap terus blah tinggalkan aku sensorang, Wei gile!Tadi aku pergi dorm Jaja lah pas kite balik supper. Bila aku ajak ko mandi???pertanyaan Alin tu aku biarkan sepi.Dengan siapa pula aku berborak kali ni.


Rate this story

Share this novel

BABY BOY
2020-04-29 

jemput singgah baca cerita saya n follow saya utk dptkan notification dari saya ya. jemput baca cerita terbaru saya :) ANDAI DIA & DANI

mrs.leyaa
2019-10-27 

cerita nie very very very best..love it ??

Sukki
2019-09-28 

Aku pun ada, alhamdulillah skrg da xda, cuma kdg dpt rasa. Tpi aku klu nmpk, muka drg ni mmg mcm org biasa, xda y seram2, tpi klu nmpk aku automatik x tegur, aku tgok je dg muka serius smpi drg lari dr pndgn aku.

Eryn Van Buuren

8286 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kisah Seram Saya

Miss M

Entah macam mana saya ni rasa nak mencari dari mana datangnya bau itu. Tiba-tiba saya kedengaran...

Santau

NAJ

Abang!! Abang! Buka pintu jap!! aku ketuk pintu bilik abang. Dari luar bilik abang kedengaran lagi ...

Rizal Dan Penunggu

Mina

Setelah sebulan menyewa di rumah itu, mereka dapat merasakan sesuatu yang tidak kena dengan rumah...

Les Criaturas

Hilmi Loma

"Ayuh, adikku. Kita bersetubuh dengan darah atas nama keturunan Bathory dan Mulia." Bakawali...