DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

Drama Completed 3905

4.6 (44 ratings)

Synopsis

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.”


Rate this story

Share this novel

Rai.y
2019-12-24 

Best cerita ni... Next chapter please..

akma05
2019-02-22 

Serius best...^_^

Nemlov
2018-04-28 

drama sgt tp best :)

A. NASHA

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PENGARUH KUASA

AJIB

“Saya DIAM bukan bermakna saya tak boleh LAWAN cakap awak..saya SENYUM bukan bermakna saya RELA...

Disini menanti,disana menunggu

Nicole Pauline

aku, seorang gadis kampung yang berumur 20 tahun dan merupakan seorang mahasiswi di universiti...

Kawan Makan Kawan

dhiah 2007

2 tahun yang lalu 2018,pada hari pertama sekolah memang ramai kawan baharu tetapi ada seorang...

secret of me

Biby Offcl

apakah disebalik rahsia si gadis itu ,