DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

Drama Completed 6290

4.5 (48 ratings)

Synopsis

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.”


Rate this story

Share this novel

arnabmetal
2020-05-31  2 Replies

Saya tak tahulah ada yang akan terbaca saya punya coretan yang menyedihkan ni tak tapi saya akan tulis juga

arnabmetal
2020-05-31 

Seronok sangat cerita ni saya layan 10 minit ja rasanya dah habis. Ayat yang baik taklah berbelit belit teruskan usaha awak ya.

Rai.y
2019-12-24 

Best cerita ni... Next chapter please..

A. NASHA

8312 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SEORANG MURID

Muimbina Abdullah

Siapa dia ? Kenapa semua mengelilingi dia ?

HIDUP SEMULA

AFFANERMA

HIDAYAH dan iman itu bukannya milik manusia. Ia bergantung kepada kehendak dan kudrat Tuhan. Sukar...

Aku & Awek Buah

Monamoza

Cerpen yang langsung tak klise.. Plot twist teruk.. Kisah cinta, pengorbanan, kehidupan dan...

ANGAN YANG DICINTAI

NOUR-EL SHA

Kau datang begitu saja, hingga hatiku terjerat padamu. Tanpa ampun kau biarkan dirimu menganakbiak...