SELAMANYA BERSAMA

KALISA

Romance Completed 9275

4.8 (30 ratings)

Synopsis

“Mentang-mentang aku ni ajar subjek kaunseling kat korang, salam pun tak ada, good morning pun tak ada, terus terjah aku.” Pedas, Allan memerli. “Ya lah sir! Hanya sir yang mampu kaunsellingkan Anes ADT tadi tu.” Balas satu suara garau.


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-13 

good

ACHIK
2019-09-14 

jemput baca novel achik,tq

"liz"
2019-09-06 

best tp tak da dampai dpt baby...mcm mana allan layan anes pregnant

KALISA

8288 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Jejaka Bersweater Merah

MiMie (EverLyn)

"Terima kasih sebab selamatkan saya" kata Anis Ezati kepada seorang lelaki yang bertopeng hitam dan...

Alamak,Jodohlahh!!

AIN_

Ia mengisahkan seorng gadis kampung yang kehilangan ibubapa ketika berumur 9 tahun yang bernama...

DUA-DUA SUKA

SARA AISHAA

“ Mama tak peduli, kamu mahu atau tak ? Tahun ni juga kamu kena kahwin. Kalau kamu takde calon,...

BANGKITLAH

AYIP

Arghh, sesak, nafasku sesak, terasa bagai ada yang berbelit di sekelilingku, payah unttuk bergerak....