Cinta Express

BE-FADZ

Humor Completed 6202

4.9 (56 ratings)

Synopsis

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya nama. Tapi perangai..hehehehe...selama ni aku asyik dengar daripad acerita mak aku tentang dia. Beria-ia benar mak aku bercerita. Nampak berkenan sangatmak aku dengan dia. Segala cerita dia aku tahu walaupun orangnya aku tak pernah jumpa pun. Kisah ambil serai, jatuh basikal masuk longkang sehinggalah kisah dia tolong mak aku angkat barang sampai demam. Macam-macam. Mungkin gila bunyinya tapi aku jatuh cinta dengan dia daripada cerita-cerita mak aku.


Rate this story

Share this novel

ayuni ellyni
2020-01-25 

tahniah.. jln cerita... menarik.. teruskan hasilkan cerita yg lebih menarik & lucu..

"liz"
2019-09-07 

best...sangat sangat best...lawak,sedih...semua ceritanya berikan kesan

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

BE-FADZ

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Aku Dah Jatuh Cinta

NMRA

"Kau ni sama macam mak kau... lembap bodoh." Tengking Karim. Kepala Zulaika di tunjal...

SURATAN PENUH KESYUKURAN

ASHRFF ASHARA

Menyatukan dua insan yang berbeza menjadi satu untuk bersama selalu itu bukanlah mudah, pasti akan...

Putera Highschool vs Puteri Highschool

Nana Azmie

"Kau ni apasal weh? Ingat kau tu anak Tan Sri kau tu dah cukup bagus lah ? sedar tak yang Tan Sri...

Kasih Bersemi

Vivi Astrid

"Pak Mat, stop, stop. Jangan jalan lagi. Pak Mat tanya budak tu, dia nak tak jadi isteri saya?"...