SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

Romance Completed 15775

4.6 (103 ratings)

Synopsis

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya.


Rate this story

Share this novel

"liz"
2020-01-03 

besttt

DindaCute_
2019-11-24 

besstt

Afifah Nadiah
2019-11-23 

Bestt

RODIEY

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

EXODUS

FIZAH NADMAH

"Kalau hati tengah mengumpat, apa-apa yang masuk dalam mulut tu takkan rasa sedap pun." Sedas Atan...

Isteriku cik gadis perfect

SitiKhatijah

Ridwanessa Aira seorang yang sentiasa mengharapkan perkahwinan yang indah walaupun hanya...

Pillowtalk

Dina Izzani

Semuanya bermula daripada kesilapan mereka berdua sendiri. "You janji takkan tinggalkan I?" "Ya,I...

LUKA BELUM SEMBUH

HAZIF HMD

“Aku tabik springlah tengok kau macam ni. Tak sangka sangat. Tentu ‘dia’ gembira, kan. Makan...