SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

Romance Completed 29685

4.5 (169 ratings)

Synopsis

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya.


Rate this story

Share this novel

æ£ã??!!
2020-06-12 

besttt...btw jangan lupa baca my first novel.Abang pencuri hati?:)

Nia Azmi
2020-05-28 

Hai guys :) jemput baca story saya. Tajuk : Mission and Love. Thank you :)

Vèra Lana
2020-05-08  1 Replies

best gk ler??

RODIEY

8312 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

HAPUS

SARA AAISHA

“Assalamualaikum Cik Zuyyin.” Aku menjawab salamnya dan suasana diam mula memenuhi...

PROJEK PIKAT MEMIKAT

ADALYN

Arakian tersebutlah kisah, berlaku di zaman dulu kala ketika zaman kesultanaan Melayu Melaka,...

CRUSH SUKA AKU

mellysha

Saya minat pada crush tapi crush minat saya balik

MY HUSBAND MR. PERICOLO

Nur Zalikha

"you are mine, naura. Tiada sesiapa yang boleh rampas kau daripada genggaman aku. Selamanya, kau...