CANTIK

SKAR JEN

Humor Completed 5960

4.6 (62 ratings)

Synopsis

Sang Pari-pari cinta awak dah sampaikan salam cintanya pada saya. Selepas puas berfikir selama 7 hari 7 malam, akhirnya patik terpaksalah menerima cinta cik Cantik, takut nanti kalau ditolak, cik Cantik gila bayang. Maklumlah orang hensem dan baik hati macam saya ni susah nak jumpa. Selama ni saya ingatkan saya bertepuk sebelah tangan, sebab asyik tepuk-tepuk tak berbunyi, sikit lagi saya nak putus asa. Mujur cik Cantik cepat, kalau tak saya dah nekad nak pikat si Bedah anak bidan kampung.


Rate this story

Share this novel

Mijaa
2020-05-21 

besttt!! nakkk sambungann ceritaaa bolee??

Mijaa
2020-05-21 

besttt!! nakkk sambungann ceritaaa bolee??

Mijaa
2020-05-21 

besttt!! nakkk sambungann ceritaaa bolee??

SKAR JEN

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

my boss is a maid

sarah

Nadia Arisya seorang yang tegas didalam kerja tapi menjadi lemah lembut di kerja keduanya Maid...

Super Cikgu Jun

Alya Athirah

Tidak bermakna hidup warga SMK Dada Kering tanpa Cikgu Jun. Cikgu Jun yang kalut, kelam kabut tapi...

Mr. Wife & Mrs. Husband?!

Nado

"aaaaa takde takde. kita kawan je aku takkan pernah suka kat kau la pondan! ish orang bodo je...

Biarkan Rinduku Melara

TEENY NASUHA

'Mengapa rindumu padaku tak sebesar rasa sayangku padamu', 'Mengapa cintamu padaku tak bisa seluas...