CANTIK

SKAR JEN

Humor Completed 3481

4.7 (48 ratings)

Synopsis

Sang Pari-pari cinta awak dah sampaikan salam cintanya pada saya. Selepas puas berfikir selama 7 hari 7 malam, akhirnya patik terpaksalah menerima cinta cik Cantik, takut nanti kalau ditolak, cik Cantik gila bayang. Maklumlah orang hensem dan baik hati macam saya ni susah nak jumpa. Selama ni saya ingatkan saya bertepuk sebelah tangan, sebab asyik tepuk-tepuk tak berbunyi, sikit lagi saya nak putus asa. Mujur cik Cantik cepat, kalau tak saya dah nekad nak pikat si Bedah anak bidan kampung.


Rate this story

Share this novel

Rosary
2019-09-16 

Jemput baca novel saya "Jam Antik"

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Miss_queenroses
2019-02-22 

Best,jemput baca novel saya,"Izinkan aku pergi".

SKAR JEN

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SURAT CINTA SATU MALAYSIA

Shidi Adi

Macamana lah agaknya jika si pakwenya orang cina hantar surat pada kekasihnya yang berbangsa india...

Saintis Cinta

HESSA WIDAD

Teringat Khalida akan ketegasan Sakinah yang memintanya memasang badan untuk memikat semula hati...

PONTIANAK,KUM KUM

szhahmiey

Pontina dan Kumsha,ialah adik-beradik yang sama tapi terkecualian ibu mereka ialah seekor pontianak...

Tuah Si Pengapit

Maya Illusi

"Aku happy kau akhirnya dah kahwin. Happy sangat-sangat!" Amelia menarik Dania ke dalam pelukannya....