RelationSHIT II

Mikael Sahaja

Humor Completed 2148

4.3 (4 ratings)

Synopsis

Indahnya dunia bila sudah ada kekasih hati. Kalau sebelum ni makan tengah hari sorang-sorang, sekarang dah ada pakwe tolong suapkan. Kalau sebelum ni rasa masya Allah lamanya tunggu bas sorang-sorang sekarang rasa eh, kuajaqnya bas ni muncul setiap lima saat pulak. Kalau sebelum ni waktu malam habis kuat pun dapat bercakap dengan Compot, kucing jantan anda yang kalau anda cakap lebih je sikit, kencing protes tanda kawasan tepi katil anda. Sekarang ni ada satu suara yang kalau malam tak dengar sekali, rasa nak menggeletek menggelupur atas katil. Rindu kononnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Guest User
2016-07-13 

good

Mikael Sahaja

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Yang Indah Itu Budi, Yang Cantik Itu Bahasa

Jat

Stop it, Nini.. Nini tersengih. Keningnya dijungkitkan beberapa kali. What? I knew it!...

Finding Mr. Glasses

BlueRose

'Habis, apa ciri-ciri lelaki idaman awak?'jerit Amni dengan wajah merah padam. Zila dan Mira pun...

KUASA GADIS

EVE.FREDO

"Tengok,sesi persekolahan dah habis. Mesti Ikhwan tunggu kat rumah." Kata Salina. Qaisha...

Malu-Malu Kucing

Mox

Datin itu menarik tangankku, berderau darah aku melihat susuk tubuh manusia di sebelah aku. Dia...