RelationSHIT II

Mikael Sahaja

Humor Completed 3199

4.4 (5 ratings)

Synopsis

Indahnya dunia bila sudah ada kekasih hati. Kalau sebelum ni makan tengah hari sorang-sorang, sekarang dah ada pakwe tolong suapkan. Kalau sebelum ni rasa masya Allah lamanya tunggu bas sorang-sorang sekarang rasa eh, kuajaqnya bas ni muncul setiap lima saat pulak. Kalau sebelum ni waktu malam habis kuat pun dapat bercakap dengan Compot, kucing jantan anda yang kalau anda cakap lebih je sikit, kencing protes tanda kawasan tepi katil anda. Sekarang ni ada satu suara yang kalau malam tak dengar sekali, rasa nak menggeletek menggelupur atas katil. Rindu kononnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Guest User
2016-07-13 

good

Mikael Sahaja

8288 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Chocolate Vs Strawberry

NANAVELLY

Dalam satu kajian tentang perisa, penggemar perisa strawberry kebanyakannya introvert. Seorang yang...

Malu-Malu Kucing

Mox

Datin itu menarik tangankku, berderau darah aku melihat susuk tubuh manusia di sebelah aku. Dia...

RelationSHIT III

Mikael Sahaja

Anda meminati seorang perempuan, tetapi anda khuatir dengan cinta anda itu. Adakah ianya...

KAMU EGOIS

RATU PENA

Hebat kuasa wanita, di sebalik kelembutan wanita dia mempunyai satu kuasa yang bisa merobohkan...