ANGAU

FIZAH NADMAH

Humor Completed 25559

4.5 (57 ratings)

Synopsis

“Hodoh macam katak!” Suara mereka bagai berulang di telinga. “Macam murah aje.” “Puteri katak!” “Hahaha!” “Hodoh.” “Leo nak ke perempuan macam tu?” Aku tak cintakan Leo. Aku ni budak-budak lagi. Heh. Ada hati nak fikir pasal cinta, ibu hantar aku sekolah untuk belajar. Bukan bercinta. Dahlah muka aku hodoh, sibuk nak jatuh cinta. Huh!


Rate this story

Share this novel

n4zz....
2021-01-04 

aku tk phm ending dia TK PHM LANGSUNG!

Fatimah_
2020-11-21  1 Replies

aku tak fahm lah cerita ni tapi walau apapun cerita ni terbaik teruskan usaha:)

Enter The Display Name
2020-07-12  2 Replies

Hi, please delete this. Kalau tak faham bahasa Inggeris, TOLONG PADAM CERITA 'ANGAU' DAN 'HELLO, ITU KAMU'! Suka hati mak bapak awak je nak plagiat cerita orang lain. Don't support her, thank you.

FIZAH NADMAH

11966 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MISS ULAT BUKU

Haliqa_777

Surat

Aishah.K

apelah.....

Norasikin Binti Mohd Mafob

Mangasok@Menanam padi

Ernestofficial