DINGIN

IZAZA HAG

Romance Completed 58179

4.6 (174 ratings)

Synopsis

‘’Puan,.encik! izinkan kami ubatkan Suha? Sebenarnya tadi Suha kemalangan kerana kami.’’ Mak long Munirah meminta izin lagi dan menceritakan perkara yang sebenar. Ajib sudah berdiri. Wajahnya mula berbahang mendengar pengakuan mak long Munirah. ‘’Saya tak benarkan! Suha!!,.bangun! kalau tak nahas Suha abang kerjakan!’’ suara Ajib yang sebenar berbunyi lagi. Kali ini Puan Ziela pula yang menunjukkan kuasanya. Dipiatnya telinga Ajib tanpa sedar. Menyeringai Ajib menahan sakit dan rasa malu. ‘’Macam ni ke Ajib layan menantu mama? Dah! Ajib pergi balik sorang. Bawa baju mama dan baju Suha ke sini! Mama nak tinggal di sini dengan Suha. Biar kami yang ubatkan Suha dan jaga dia!’’ kali ini Puan Ziela pula menunjukkan ketegasannya. Shuhaimi sudah mula mengulum senyum melihat wajah kekalahan Ajib. Suha juga sudah berhenti menangis dan menyembunyikan wajahnya di dada mak long Munirah lagi. ‘’Ma,.Suha bukannya sakit pun. Dia mengada-ngada ja lebih. Mungkin dia pura-pura sakit jer tu. Mama tengoklah perangai dia tu. Dia macam faham je apa yang kita cakap!’’ Ajib cuba membela diri. Dikerlingnya Suha yang sudah beriak tenang itu.


Rate this story

Share this novel

Arra faera
2021-03-26 

Jemput baca Miss Lolipop dan jangan lupa tinggalkan komen

æ€ã??!! hereeeeeee
2020-06-19 

read my story okey..cik cinta

qaisara
2020-06-08 

assalamualaikum guys jemput baca novel saya. jangan lupa bagi bintang okay<3 tqsm

IZAZA HAG

11966 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Mr. Virgin (rewriting)

imean_saf

Cinta Kita(slow update)

Zya

My boyfriend is the Hot Guy"

Salyna

Apa saja untukmu

Nana Diana