DINGIN

IZAZA HAG

Romance Completed 17176

4.6 (111 ratings)

Synopsis

‘’Puan,.encik! izinkan kami ubatkan Suha? Sebenarnya tadi Suha kemalangan kerana kami.’’ Mak long Munirah meminta izin lagi dan menceritakan perkara yang sebenar. Ajib sudah berdiri. Wajahnya mula berbahang mendengar pengakuan mak long Munirah. ‘’Saya tak benarkan! Suha!!,.bangun! kalau tak nahas Suha abang kerjakan!’’ suara Ajib yang sebenar berbunyi lagi. Kali ini Puan Ziela pula yang menunjukkan kuasanya. Dipiatnya telinga Ajib tanpa sedar. Menyeringai Ajib menahan sakit dan rasa malu. ‘’Macam ni ke Ajib layan menantu mama? Dah! Ajib pergi balik sorang. Bawa baju mama dan baju Suha ke sini! Mama nak tinggal di sini dengan Suha. Biar kami yang ubatkan Suha dan jaga dia!’’ kali ini Puan Ziela pula menunjukkan ketegasannya. Shuhaimi sudah mula mengulum senyum melihat wajah kekalahan Ajib. Suha juga sudah berhenti menangis dan menyembunyikan wajahnya di dada mak long Munirah lagi. ‘’Ma,.Suha bukannya sakit pun. Dia mengada-ngada ja lebih. Mungkin dia pura-pura sakit jer tu. Mama tengoklah perangai dia tu. Dia macam faham je apa yang kita cakap!’’ Ajib cuba membela diri. Dikerlingnya Suha yang sudah beriak tenang itu.


Rate this story

Share this novel

Bunga..Anggerik
2020-02-14 

best..

NNY
2019-11-14 

nice

"liz"
2019-11-04 

best...

IZAZA HAG

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TARIK TALI

FIZAH NADMAH

"Hati nenek kuat mengatakan yang Anas masih hidup dan merasakan dia dekat dengan kita." Kata...

Kau Bidadariku

symimie

Siapa aku? Aku ialah seorang manusia biasa..Aku selesa dengan hidup aku sekarang..Walaupun Mak Ayah...

INILAH DINAMAKAN CINTA

AJIB

Lima tahun bukan satu tempoh yang sekejap untuk segala kesetiannya dibalas dengan kesakitan....

yes.. " kang daniel"

Sorim rin

Seorng lelaki yg terpaksa melupakn wanita yg pertama menjadi cinta kanak kanaknya.. Mereka berjanji...