Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 84567

4.9 (454 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Rate this story

Share this novel

aizaYana
2020-02-15 

best cite ni...

Nurul Hanisha
2020-02-07 

Nak lg sis... Sedih la plak ngan farhan nie.

Puan Nurul Syafiqah
2020-02-07 

meninggal ke farhan tu..emm bertmbh sedih la bella...

hernazulaikaa

277 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Saya...GILA Kat AWAK!

anak_ayah

"Kenapa awak pilih saya jadi isteri awak?"-Nurul Ainur. "Sebab saya gila kat awak and maybe jodoh...

HARUMAN

AJIB

Pada aku, tidak mungkin ada dan wujudnya cinta. Bagi aku, cinta pandang pertama tidak pernah wujud....

MUDA REMAJA

FIZAH NADMAH

Suka duka liku kehidupan di alam remaja, cinta terpendam, cinta yang direjek dan cinta yang tak...

ITU INI LOVE

NOUR-EL SHA

Anton Adraian – 9 Mei 2012 Aku terbangun dari tidurku, jam menunjukkan pukul 4 pagi. Entah...