Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 95411

4.9 (491 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Rate this story

Share this novel

Siti Saniah Suratin
2020-06-28 

best..happy ending..walau bnyk dugaannya .tahniah

aisyah
2020-04-19 

Best novel ni...thank you sebab buat novel ni??????

Ebomayoi
2020-04-14 

herm,best,wlpn byk dugaan tpi happy ending buat ariel n rai...sad ending utk bella sbb tak dpt kwin dgn farhan......

hernazulaikaa

328 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

INI RAHSIA KITA

ENO NAYNO

Bila di rumah aku lebih suka memakai samada kain batik dan t-shirt, blaus sutera dgn slack atau...

MAAF AKU CINTA PADAMU

EVA F

“Awak bagi saya masa tiga bulan dari sekarang.” Tiba-tiba sahaja Jun Hong bersuara setelah...

IKHLAS MENCINTAIMU

ORKED

Darwina seorang gadis liar. Dia mempunyai abang tiri bernama Hud. Darwina disahkan hamil tetapi...

KEJAP! BOLEH BAGITAU NAMA KAU?

Adriana Farhanah

Nama aku Syahnana. Orang panggil aku Nana. Aku tak tahu kenapa aku tiba tiba tertarik dengan budak...