AJARI AKU

SARA AISHAA

Romance Completed 7406

4.6 (44 ratings)

Synopsis

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan gaji buta ke apa. Yang budak tu tahu, kena lengkapkan fail je tapi apa-apa isi dalam fail pun dia tak tahu. Habuk punya budak!


Rate this story

Share this novel

Aisyah
2020-04-16 

so sweet..hehhee.

"liz"
2020-03-03 

best sangat2

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

SARA AISHAA

8312 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Tolong , Jangan Tinggalkan Saya [ COMPLETED ]

Miss Quiet

Mengisahkan Ain dan Fahran , dua insan yang saling jatuh cinta . Semuanya indah di awal perkenalan...

JANGAN TAKUT

IZAZA HAG

Iqa senyum. Makin kejap dia memeluk patungnya. Patung bear yang selalu menemani tidurnya di rumah....

pinjamkan hatimu

tasha shah

layla seorang gadis berbadan gempal dan mempunyai jerawat batu di muka , menyebabkan mukanya...

CINTA SEJATI

ISHA HARIS

“Aku tengok kau ni lain macam je,..kau dah angau bercinta ke?”.Soal Azni tiba-tiba ketika Echa...