AJARI AKU

SARA AISHAA

Romance Completed 4452

4.7 (33 ratings)

Synopsis

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan gaji buta ke apa. Yang budak tu tahu, kena lengkapkan fail je tapi apa-apa isi dalam fail pun dia tak tahu. Habuk punya budak!


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

LIZLI V.
2019-08-31 

best citer ni. Tahniah kepada penulis. Maaf ganggu. Nak promote sikit. Baca novel saya yang terbaru ye #TERIMA HATI INI

SyiRa SaZini
2019-02-18 

bestt

SARA AISHAA

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Bukan dia

Crazy_Girl108

"Ingatkan Khairul tu dengan anak bongsu kamu"ujar Datin Kirana yang merupakan teman baik mama...

AJARI AKU

SARA AISHAA

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan...

kembalikan sinar itu

cik hatii

Faisha Izariqa.. Sungguh indah nama itu. Tapi sayang. Kehidupan yang dilaluinya tidak seindah...

ISTERI SEHARI

Cik Edelweiss

Isteri didalam tempoh sehari.Jam 3 petang Nabila Amani Dan Tengku Asyraf diijabkabulkan,jam 3...