TOLONG

EVA F

Humor Completed 3211

4.3 (8 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Usako Princessz
2020-07-19 

slmt jadi korban ya kamu.. kepada wak bon.. carik lembu lain plk ya.. haha.. made my day tonite..kahkahkah..... jom baca cerita sis pulk ya... JERUK MANGGA ASAM BOI UNTUK PENDEKAR.. khas untuk yg genarkan action dan suspens..

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

EVA F

10971 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Dugaan Cinta Risya

Nur adriana Batrisya

A Journey to regain.

Emo G

IKHLAS

IZAZA HAG

ANGAU

FIZAH NADMAH