TOLONG

EVA F

Humor Completed 1942

4.3 (7 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

Rosary
2019-09-14 

Kelakar dan best. Baca banyak kali pun tak boring

EVA F

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

LAWAK GEMPAK

Jahisyomel

Best tau..

SEHARUM DIRIMU

AJIB

ALEXANDRA mengeluarkan telefon bimbitnya dari beg, dengan segera jari jemarinya mendail nombor...

Dorm Life with Lelaki

Spongebob

"Urm, ibu rasa.. korang berdua boleh mempertimbangkan masing-masing.." "Tapi..." ...

SINAR DI MATAMU

SKAR JEN

Tapi awak, sebenarnya..Saya yang tak boleh kalau tak pandang wajah awak.. Bagai ada sesuatu pada...