TOLONG

EVA F

Humor Completed 2987

4.3 (8 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

Farah Latiff
2019-09-14 

Kelakar dan best. Baca banyak kali pun tak boring

EVA F

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Jejaka Misteri Itu Khalifah Kecilku

Pn. Fakarina

"Pakcik, makcik. Izinkan saya memperisterikan anak perempuan pakcik ni, An-Nur Natasya. Saya...

SURAT CINTA SATU MALAYSIA

Shidi Adi

Macamana lah agaknya jika si pakwenya orang cina hantar surat pada kekasihnya yang berbangsa india...

SUKA DALAM DIAM

MEEN

‘Orang macam ni tak patut kita meminta maaf. Yang dia tahu membebel.’ Bisik hati aku sambil...

FAMOUS

AJIB

Impian Farhana mahu jadi terkenal dan tular kalau boleh biar sampai masuk motif viral. Jadi dia...