Cerita Budak Sekolah

Mikael Sahaja

Humor Completed 5444

4.3 (92 ratings)

Synopsis

Bagi lelaki, perempuan ni masalah. Perempuan ni leceh. Kejap-kejap nak menangis. Lari dah la tak laju. Kalau main kejar-kejar, mesti asyik jadi je. Lepas tu nanti, mesti ada lelaki acah-acah macho offer diri nak jadi. Mana keadilan dekat situ? Mana? Aku gemuk kot. Setiap kali lari mesti mengah beb. Masa aku kena "jadi" tu, ada mana mana budak lelaki yang offer nak jadi? Haram. Gelakkan aku lagi bila aku cuba lari dan tergolek lagi ada.


Rate this story

Share this novel

A.Ania
2020-01-05 

Sambung please lawak lah

Julia Nurani
2019-11-27 

Jemput Baca Novel Saya Ya!!!??????

Wan Zaa
2019-11-11 

Dari bab 1 hingga bab 11...aku ketawa x henti2..story best...mudah hadam..

Mikael Sahaja

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

my boss is a maid

sarah

Nadia Arisya seorang yang tegas didalam kerja tapi menjadi lemah lembut di kerja keduanya Maid...

JENDELA DESA

Bella Graana

This novel have a romantic word and sexual word. Only 18+ can read this novel. Enjoy guys...

SIAPA AKU DI HATINYA?

SARAH AAISHA

"You gotta be kidding me?" Mulutnya sudah ternganga. Apalah semua benda ni. Macamlah betul...

BERANGAN

ELOSH

“DARI tadi ibu tengok kamu ni asyik termenung aje? Ada masalah besar ke?” tegur Puan Zaitun ....