CINTA PERTAMA

MOX

Humor Completed 9087

4.7 (62 ratings)

Synopsis

“Kemalangan jalan raya, diapun terlibat dalam kemalangan tu tapi terselamat” “Emm, Sofia, mana kau tahu semua ni? Kau ada sembang dengan dia ke?” tanya Qisha was-was, dia memang sudah sedia maklum bahawa kawannya itu internet bergerak tapi kebenaran cerita itu tetap harus dipastikan terlebih dahulu. “Tak adalah, aku google je kat internet. Mak dia aktivis terkenal, dia banyak tolong pengidap-pengidap HIV kat seluruh tempat. Lagipun, dah dua minggu dia duduk kat sini. Takkanlah kau langsung tak tahu” tanya Sofia tak percaya. Qisya pula ambil turn tersengih.


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-08-07 

promo : Hati yang telah kau curi. jemput baca guys ! and jngn lupa comment sbb nak tahu kelemahan achik ! thank you

Sufi Hanna
2019-04-06 

Best tapi sedih. Nice.

BABY BOY
2019-03-16 

promo. Menahan Rindu. Jemput baca.

MOX

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

HANTU PUN SUKA

HYERA

DI warung Walid-Walid kepunyaan Deraman dikerumuni orang. Ingat ada ada mesyuarat tergempar tetapi...

my boss is a maid

sarah

Nadia Arisya seorang yang tegas didalam kerja tapi menjadi lemah lembut di kerja keduanya Maid...

DALAM ELEMEN

ASHRAF ASHARA

“Apa ni main tarik telinga orang ni.” Marah Pelangi. Tangan Syafiq masih setia ditelinga...

Cheer Up !

kaydee

Kadang kadang setiap insan akan merasakan hidup ini tidak adil. Mengapa mereka medapat lebih dan...