Siapa Perempuan Itu

Nanana

Horror & Thriller Completed 1302

4.2 (114 ratings)

Synopsis

Misi, Lisa katil sebelah ni dah keluar wad ke? Tanya ku Lisa? Nama penuh dia Lailalisa ke? Ke Lisa lain? Kenapa yer? Banyak betul pertanyaan jururawat tu. Malam tadi saya kirim suami dia beli burger. Nak bayar dia balik duit burger tu, jawab ku perlahan. Lisa tu dah tak ada. Dia meninggal hari yang sama sebab hilang banyak darah. Pihak hospital dah cuba sedaya upaya untuk selamatkan dia. Tapi Allah lebih sayangkan dia. Melopong aku dengar jururawat tu bercerita. Razif pun tengok pada mukanya seakan terkejut.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-10 

NINA

Nurfatimah Ombong
2017-06-08 

boleh lah..tpi trgntung lah.... #knbestkloxtrgntung

Guest User
2017-01-29 

bleh tahan scary gak

Nanana

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BILIK PANIK

HAZIF HMD

“Aku tahu siapa kau sebab aku dapat melihat setiap gerak geri kau melalui komputer aku. Kau...

KERETA ANGKER

NOUR-EL SHA

Jika bukan karena pekerjaannya, maka Jemima tidak perlu menghabiskan waktu tujuh hari untuk...

MULA DAN AKHIR

DHIA MARNI

“Indah..kau boleh menaikkan harga dirimu…lebih tinggi dariku…tapi itu atas dirimu...

MUSTAHIL!!!

Cik Saidereey 6G

kejadian ini berlaku di depan mataku sendiri.. ahli keluarga saya dan kawan kawan terdekat pernah...