Siapa Perempuan Itu

Nanana

Horror & Thriller Completed 2668

4.3 (116 ratings)

Synopsis

Misi, Lisa katil sebelah ni dah keluar wad ke? Tanya ku Lisa? Nama penuh dia Lailalisa ke? Ke Lisa lain? Kenapa yer? Banyak betul pertanyaan jururawat tu. Malam tadi saya kirim suami dia beli burger. Nak bayar dia balik duit burger tu, jawab ku perlahan. Lisa tu dah tak ada. Dia meninggal hari yang sama sebab hilang banyak darah. Pihak hospital dah cuba sedaya upaya untuk selamatkan dia. Tapi Allah lebih sayangkan dia. Melopong aku dengar jururawat tu bercerita. Razif pun tengok pada mukanya seakan terkejut.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-10 

NINA

Nurfatimah Ombong
2017-06-08 

boleh lah..tpi trgntung lah.... #knbestkloxtrgntung

Guest User
2017-01-29 

bleh tahan scary gak

Nanana

8288 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Aku Hasan Mersing

Asoi

NOTA PENTING !!!! KISAH RASUK HOSPITAL MERSING Kisah ini pengalaman aku sekitar tahun 2011. 7...

ROH ANGGERIK

Jepiq

Hajar cuba mengamati siapakah gerangannya. Kemudian perempuan itu mula berhenti menghayunkan buaian...

RATNA SARI

PENABICARA (PB)

Misteri sebuah Lukisan..

DIPILIH

Aleeya Natasha

Aiman seorang anak orang kaya yg mempunyai kelebihan yg membolehkan dia melihat perkara yg tiada...