ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

Romance Completed 13272

4.9 (73 ratings)

Synopsis

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?”


Rate this story

Share this novel

"liz"
2020-01-22 

best...best sangat sangat...bertapa kuatnya cinta seri...

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

Salwana Salleh
2019-09-28 

best

DD WAHAB

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

In love with my pet

lia

Kehidupan mikael berubah setelah dia memelihara seekor kucing terbiar yang cantik Dia menama kan...

TENTANG DIA

MOX

“Kita putus.” Zafril yang sedang menghirup air terhenti. Dia mendongak memandang Amani yang...

i love you mr.playboy

nabihah yazid

kau fikir kau bagus ke?harap muka je handsome tapi peranggai ....aku ingat kau ikhlas nak cpl ngan...

GAME OF LOVE

Cik Edelweiss

GAME? Permainan. Satu permainan yang diciptakan puak yang memusuhi sesama sendiri membuatkan Izni...