ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

Romance Completed 21074

4.8 (101 ratings)

Synopsis

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?”


Rate this story

Share this novel

Ebomayoi
2020-05-17 

best

"liz"
2020-01-22 

best...best sangat sangat...bertapa kuatnya cinta seri...

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

DD WAHAB

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

cinta sekolah rendah

syanaz

novel ini berdasarkan memori aku di sekolah rendah

Penjara Cinta Untukmu

M O O N

"Dunia tak pernah adil." Itulah ayat yang selalu keluar di ruangan minda Keisya. Bagi dia, dunia...

PANAHAN KELIRU

SARA AAISHA

Zupp! Hati aku seperti terkena renjatan elektrik. Jelas aku rasakan ada suatu perasaan yang sedang...

Safar

Sanju

Phla din jb kisi ne kch na kaha bs typing thi na tumne dekha hume na humne tumhe bs baate...