Bayangan

N.A.J

Horror & Thriller Series 1586

4.5 (19 ratings)

Synopsis

Darah yang mengalir di kepala aku tidak hiraukan. Aku teruskan menghentak kepala aku di dinding. "Keluar lah bodoh! Aku taknak ingat lagi la sial!!" Jeritku rimas dengan bayangan dikepala yang tidak dapat dihentikan. "Argghhh!" Setelah setengah jam bayangan yang selalu bermain di kepala aku tadi terus menghilang. Aku menghela nafas panjang.


Rate this story

Share this novel

Farah Latiff
2019-10-25 

Best . Ending dia memang macam tu ke? Apa - apa pun jalan cerita dia menarik tahniah author :)

Abdul halim Mohd isa
2019-04-21 

terus x nak sambung dah ka

NINA
2018-09-08 

NINA

N.A.J

8613 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

LAGI-LAGI SYAITAN

G. Han

Bunyi anjing menyalak di kawasan berhampiran menambahkan lagi sound efect yang begitu menyeramkan....

Geng Seram Wad Bersalin

Mistikus A.L

..Puan Amira muncul di hadapan. Entah dari mana pun saya tidak perasan... Dia tidak berkata sepatah...

Santau 2

N.A.J

"Babi!!! Hang apahal sial!!! Bodoh! Jantan tak guna!!" Aku menjerit maki hamun dia sambil menangis....

SERAM SEJUK

IZUAN IDRIS

Kelihatan sekujur tubuh lelaki yang tidak bermaya diikat di kerusi kayu yang agak usang. Baju...