Jodoh Terpaksa Cinta Merela

Carl Hafiezz

Romance Series 26526

4.5 (185 ratings)

Synopsis

Raf mengetuk pintu lalu masuk ke pejabat Arif secara terketar-ketar, dia berdiri di depan meja Arif "Kenapa kau ni? Bukan aku nak makan kau pun, apa jadual aku harini?" Tanya Arif, sebenarnya sejak beberapa hari Raf bekerja dengannya, Arif terasa seperti gadis itu mempunyai satu daya tarikan yang membuatkan dia tertarik untuk mengenal gadis itu. "H..hari ni, tuan ada temujanji dengan klien jam tiga petang, i..itu sahaja tuan, selain itu takde" beritahu Raf sambil memandang muka Arif, "Bagus, aku nak kau temankan aku untuk lunch nanti, then kita terus ke sana," lalu berpusing ke belakang menggunakan kerusinya menghadap tingkap kaca pejabatnya, sebenarnya dia tidak mampu membalas pandangan wajah Raf, membuatkan hatinya berdebar. "Ya Allah, kenapa aku ni, bukannya aku suka dia pun, dia tu PA aku je, tak layak dengan aku" Arif cuba menafikan perasaannya dalam hati.


Rate this story

Share this novel

Yana Agasshi
2020-01-01 

Jemput baca novel sy 'Jangan Ada Cinta' ya ^^

abu
2019-12-03 

best????

Jaja
2019-11-16 

jemput baca novel jaja ?? BAHAGIA YANG DICARI DAN EN KEREK CINTAKU..

Carl Hafiezz

5547 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Rindu Dalam Sepi

Mystery cat

Tengku Adam Fayyad.. "hmm..knpa hg x jawab panggilan Aku?" ...

Let's Make A Promise!!!

Aya1707

Eyka Khaira berkahwin dgn musuh lamanya di sekolah menengah kerana mereka dipaksa oleh ahli...

SEBUAH IKATAN

AJIB

Dari dunia maya, hati mereka terpaut dan seterusnya kembara cinta mereka ke dunia nyata melalui...

KE AKHIR GARISAN

FADZ

Zalfa melangkah pergi bersama beribu kenangan yang tak mungkin akan terpadam hingga akhirnya nanti....