Jodoh Terpaksa Cinta Merela

Carl Hafiezz

Romance Series 45784

4.5 (232 ratings)

Synopsis

Raf mengetuk pintu lalu masuk ke pejabat Arif secara terketar-ketar, dia berdiri di depan meja Arif "Kenapa kau ni? Bukan aku nak makan kau pun, apa jadual aku harini?" Tanya Arif, sebenarnya sejak beberapa hari Raf bekerja dengannya, Arif terasa seperti gadis itu mempunyai satu daya tarikan yang membuatkan dia tertarik untuk mengenal gadis itu. "H..hari ni, tuan ada temujanji dengan klien jam tiga petang, i..itu sahaja tuan, selain itu takde" beritahu Raf sambil memandang muka Arif, "Bagus, aku nak kau temankan aku untuk lunch nanti, then kita terus ke sana," lalu berpusing ke belakang menggunakan kerusinya menghadap tingkap kaca pejabatnya, sebenarnya dia tidak mampu membalas pandangan wajah Raf, membuatkan hatinya berdebar. "Ya Allah, kenapa aku ni, bukannya aku suka dia pun, dia tu PA aku je, tak layak dengan aku" Arif cuba menafikan perasaannya dalam hati.


Rate this story

Share this novel

Hayati Mat Salleh
2020-06-25 

Hi semua, jemput baca novel terbaru saya Jangan Pernah Sakiti Aku

Nurul Hanna
2020-03-26 

Next chapter pls

Sarrahananovelplus
2020-03-13 

Next chapter please.......

Carl Hafiezz

8389 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TERPAHAT SEBUAH KISAH

NANAVELLY

Penat. Itu yang mampu diucapkan setelah menghabiskan masa tujuh jam memandu ke Villa Impiana. Jauh...

IMAN HANANI

Irah Qasey

4TH STORY (COMPLETE) BY : IRAH QASEY COVER BY : @anryns __________ "Dengar sini baik-baik. Aku...

SIAPA MILIKI HATIKU

EVA FREDOLINE

“Taktik apa lagi kau nak buat untuk pikat aku ni ha?? Hari tu kau tolong ayah, tolong mak dan...

SURAT UNTUK MULAI

Aiman Nino

cinta