Generic placeholder thumbnail
Lelaki Egois

Mariah Ann

4.1

Free

Romance | Completed

110493 Views

"Kenapa kau setuju? Kau ingat aku cintakan kau ke? Hei, tolong sikit. Kau ingat kau layak ke nak jadi wife aku? Aku ni pilot, kau tu cikgu sekolah tadika je. Ada hati nak kahwin dengan aku. Kau berangan lebih agaknya ni," hinanya tanpa sedikit pun memikirkan perasaanku. "Kau nak sangat kan kahwin dengan aku? Okey, kita kahwin. Tapi kau jangan ingat aku nak iktiraf kau sebagai isteri aku, kau tak layak!" Ujarnya lantas mengangkat punggung meninggalkan aku sendirian di situ. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

msrRabbit

check my story "My pyscho love"tq

16/06/2018 11:47 PM

Profile Picture

Umi

bestnya cerita nie harap ada sambungan lagi

23/12/2017 12:48 PM

Profile Picture

Hajar Syamimi Hajar Syamimi Rashidi

kan??

20/12/2017 11:32 PM

Rate