Generic placeholder thumbnail
Lelaki Egois

Mariah Ann

4.1

Free

Romance | Completed

2425 Views

"Kenapa kau setuju? Kau ingat aku cintakan kau ke? Hei, tolong sikit. Kau ingat kau layak ke nak jadi wife aku? Aku ni pilot, kau tu cikgu sekolah tadika je. Ada hati nak kahwin dengan aku. Kau berangan lebih agaknya ni," hinanya tanpa sedikit pun memikirkan perasaanku. "Kau nak sangat kan kahwin dengan aku? Okey, kita kahwin. Tapi kau jangan ingat aku nak iktiraf kau sebagai isteri aku, kau tak layak!" Ujarnya lantas mengangkat punggung meninggalkan aku sendirian di situ. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

LIZLI V.

best citer ni. Tahniah. Tengok cerita saya plk ye. #TERIMA HATI INI

2019-09-03 19:09:32.0

Profile Picture

Azwanie Shahirah

sedih

2019-08-01 05:32:16.0

Profile Picture

Nur Shahirah

bestt sngat ii

2019-06-30 11:29:25.0

Rate