Lelaki Egois

Mariah Ann

Romance Completed 117578

4.1 (223 ratings)

Synopsis

"Kenapa kau setuju? Kau ingat aku cintakan kau ke? Hei, tolong sikit. Kau ingat kau layak ke nak jadi wife aku? Aku ni pilot, kau tu cikgu sekolah tadika je. Ada hati nak kahwin dengan aku. Kau berangan lebih agaknya ni," hinanya tanpa sedikit pun memikirkan perasaanku. "Kau nak sangat kan kahwin dengan aku? Okey, kita kahwin. Tapi kau jangan ingat aku nak iktiraf kau sebagai isteri aku, kau tak layak!" Ujarnya lantas mengangkat punggung meninggalkan aku sendirian di situ.


Rate this story

Share this novel

Novelette
2021-05-25 

pendek*

Novelette
2021-05-25 

terlampau pendej

Novelette
2021-05-25 

bored

Mariah Ann

13180 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

AJARI AKU

SARA AISHAA

CINTAKAN AKU

nuraenn___

Razia, Puteri di bawah lindungan

Tiarr Ra

TIADA KEKAL SELAMANYA

A. Aaisha