Generic placeholder thumbnail
Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

4.6

Ultimate Novel Pass

Horror & Thriller | Completed

1049 Views

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada bebal. Ape ko ni?tanya Alin bingung.Aku cepuk dia ni kang.Buat-buat bodoh pulak. Tadi ajak mandi same.Pastu ko dah siap terus blah tinggalkan aku sensorang, Wei gile!Tadi aku pergi dorm Jaja lah pas kite balik supper. Bila aku ajak ko mandi???pertanyaan Alin tu aku biarkan sepi.Dengan siapa pula aku berborak kali ni. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Neon

Aku pun ada, alhamdulillah skrg da xda, cuma kdg dpt rasa. Tpi aku klu nmpk, muka drg ni mmg mcm org biasa, xda y seram2, tpi klu nmpk aku automatik x tegur, aku tgok je dg muka serius smpi drg lari dr pndgn aku.

2019-09-28 08:30:55.0

Profile Picture

SakuraStar01

Saya pun ada kelebihan tu tapi ada masanya lah.Tapi masa kecil memang selalu nampak 'benda tu'.Kalau sekarang,Kalau suasana bising sangat saya nampaklah 'benda tu'.Keluarga saya memang dah tahu pasal ni.Apapun,Ini kita benar ke?

2019-02-12 15:04:37.0

Profile Picture

zawiyyah06

walaupon banyak perkataan kesat but seronok jugak.

2018-10-28 12:19:00.0

Rate