Generic placeholder thumbnail
Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

4.6

Ultimate Novel Pass

Horror & Thriller | Completed

880 Views

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada bebal. Ape ko ni?tanya Alin bingung.Aku cepuk dia ni kang.Buat-buat bodoh pulak. Tadi ajak mandi same.Pastu ko dah siap terus blah tinggalkan aku sensorang, Wei gile!Tadi aku pergi dorm Jaja lah pas kite balik supper. Bila aku ajak ko mandi???pertanyaan Alin tu aku biarkan sepi.Dengan siapa pula aku berborak kali ni. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

SakuraStar01

Saya pun ada kelebihan tu tapi ada masanya lah.Tapi masa kecil memang selalu nampak 'benda tu'.Kalau sekarang,Kalau suasana bising sangat saya nampaklah 'benda tu'.Keluarga saya memang dah tahu pasal ni.Apapun,Ini kita benar ke?

12/02/2019 03:04 PM

Profile Picture

zawiyyah06

walaupon banyak perkataan kesat but seronok jugak.

28/10/2018 12:19 PM

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

12/10/2018 01:11 PM

Rate