Aku, Dia Dan Somtam

Iman Fadia

Romance Completed 5353

4.5 (45 ratings)

Synopsis

Alamak! Berdarah ke? Anis mengesat darah yang keluar dari tapak tangan dengan sehelai tisu. Beg sandang ditutup rapat, bimbang buku akan terjatuh lagi seperti tadi. Cik tak apa-apa? Anis pantas mendongak. Awak?? Serentak Anis dan lelaki itu berkata. Terdiam seketika. Lelaki itu dilihat mula membuka cermin mata hitam. Awak yang jual somtam tu kan? What a small world!


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-29 

Best Citer ni.??. Tahniah kepada penulis. Jangan Lupa Baca Novel Terbaru Saye ye. #TERIMA HATI INI

comelll
2019-03-22 

mcm mna mau bca,, pzzz

SARAWANIE
2019-03-08 

mcm prnah nmpak nama Iman Fadia dekat sebuah novel yang dterbitkan...mcm trkenal u ni Iman Fadia

Iman Fadia

5450 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Dugaan Dalam Kehidupan

Nuna

Lyana ketawa menghilai. "Derhaka? Kau tu yang jahil sangat, Azim. Aku bukan bini kau lagi, kau...

KITKAT LOVER

NUR MINNA

Pandangannya berkalih pada Alyana dengan wajah yang penuh bersalah, “Miss, I'm really sorry, I...

JANGAN LAMA, AKU MENANTIMU

A.Nasha

“Kesian si Hippo ni. Agaknya kaki kecil dia dah tak mampu nak tampung berat badan dia yang besar...

Si Lembut Milik Aku

ROSEELOVER

"Janganlah gelakkan. Jahatlah, semua orang gelakkan aku." Ketawa Afrina terhenti. Semua...