DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

Drama Completed 3817

4.6 (44 ratings)

Synopsis

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.”


Rate this story

Share this novel

Rai.y
2019-12-24 

Best cerita ni... Next chapter please..

akma05
2019-02-22 

Serius best...^_^

Nemlov
2018-04-28 

drama sgt tp best :)

A. NASHA

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

fake friend

sofia

if u hate someone hate it alone guyss !

ONLY THE BEST

NUR

"Kau! Apa kau buat dekat sini?" Miliyani memandang Zarith dengan rasa tidak percaya. Sengihan...

Kelab Peminat Syakir©

Nusya Awang

Syakir, pelajar kacak disekolah barunya. Rupa paras serta bakat yang dimiliki telah melayakkan...

HALIMUNAN

FIZAH NADMAH

Jika dulu aku gentar padamu, tapi kini tidak lagi!