Generic placeholder thumbnail
SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

4.6

Free

Romance | Completed

13685 Views

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

rahima

boleh la.. pendek sngt.. but not bad

21/10/2018 08:30 PM

Profile Picture

fireball

Nice.keep writing

19/04/2018 08:49 PM

Profile Picture

NR Atiqah

not bad la . tapi pendek sgt jalan cerita ?? btw love it kipidap ?????

29/11/2017 08:04 PM

Rate