SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

Romance Completed 30175

4.5 (169 ratings)

Synopsis

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya.


Rate this story

Share this novel

æ£ã??!!
2020-06-12 

besttt...btw jangan lupa baca my first novel.Abang pencuri hati?:)

Nia Azmi
2020-05-28 

Hai guys :) jemput baca story saya. Tajuk : Mission and Love. Thank you :)

Vèra Lana
2020-05-08  1 Replies

best gk ler??

RODIEY

8375 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SOMEWHERE IN MY HEART

SIS ELISIS

Aku keliru dan dalam dilema, dengan sekelip mata apa yang aku impikan berkecai. Ini adalah jalan...

jadikan aku yang terakhir

syafiqah

Fieya Zulaikha seorang doktor pakar bedah yang mengambil cuti untuk menenangkan fikiran setelah...

Hanya Kau Yang Ku Cinta

Ayuni

Nina ialah seorang yg setia.Pertemuan kembali Nina dan Amir mengejutkan diri masing masing. Setelah...

SHARIFF DAN SHAFA

FIZAH NADMAH

"Jom, masuk rumah I. Ala… kita makan kat rumah lagi best. Kalau nak Awanis masakkan untuk Kael....