Generic placeholder thumbnail
SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

4.5

Free

Romance | Completed

6642 Views

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Lizli Vizter

“Boleh tahan".

19/08/2019 09:06 PM

Profile Picture

Guest User

best

01/08/2019 09:51 AM

Profile Picture

helen1917

best tpi pendek lar

19/06/2019 10:07 PM

Rate