Generic placeholder thumbnail
SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

4.5

Free

Romance | Completed

15270 Views

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

shasha

best

22/05/2019 04:12 PM

Profile Picture

rahima

boleh la.. pendek sngt.. but not bad

21/10/2018 08:30 PM

Profile Picture

fireball

Nice.keep writing

19/04/2018 08:49 PM

Rate