Generic placeholder thumbnail
Selamatkan Jiwaku

Axrul TKK

4.7

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

3622 Views

"Begini ceritanya. Lim ajak aku kahwin. Tujuannya senang nanti bila dia nak berkahwin dengan minah Indon.Kau pun tahukan yang family dia tak suka dia kahwin dengan minah Indon tu. Bila dia dan aku kahwin,senang le dia nak kahwin lagi satu. Aku isteri pertama dia dan Indonesia tu isteri kedua dia.Family dia dah bagi amaran. Kalau dia nak kahwin dengan perempuan melayu, mereka tak kisah tapi jangan dengan Indonesia. Maknanya aku sebagai alat untuk dia capai impiannya saja." Aliana menerangkan satu persatu supaya Hafizah memahami ceritanya. "Kau biar betul Liana!!!! Kalau kau betul-betul suka kan dia sekali pun, jangan le kau terima cadangan dia ni. Kau gila? Kau tak fikir ke perasaan kau, maruah kau dan masa depan kau? Kau percaya yang dia tak akan mensia-sia kan kau? Orang Indonesia sanggup buat apa saja tau untuk mendapatkan apa yang mereka hajatkan. Aku takut kau akan menderita di kemudian hari. Percaya le cakap aku." Aliana hanya menggelengkan kepala. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Guest User

macam mana nak stop pass ni

30/04/2017 01:06 PM

Profile Picture

Nur Faridah Ismail

jalan ceritanya menarik. lau di pehalusi lagi penulisan saya percaya novek ni akan setandimg dengan novel² yang menjadi drama tv.... apa² pun tahniah pada penulis...

20/12/2016 05:16 PM

Rate