RelationSHIT II

Mikael Sahaja

Humor Completed 3229

4.4 (5 ratings)

Synopsis

Indahnya dunia bila sudah ada kekasih hati. Kalau sebelum ni makan tengah hari sorang-sorang, sekarang dah ada pakwe tolong suapkan. Kalau sebelum ni rasa masya Allah lamanya tunggu bas sorang-sorang sekarang rasa eh, kuajaqnya bas ni muncul setiap lima saat pulak. Kalau sebelum ni waktu malam habis kuat pun dapat bercakap dengan Compot, kucing jantan anda yang kalau anda cakap lebih je sikit, kencing protes tanda kawasan tepi katil anda. Sekarang ni ada satu suara yang kalau malam tak dengar sekali, rasa nak menggeletek menggelupur atas katil. Rindu kononnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Guest User
2016-07-13 

good

Mikael Sahaja

8362 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kerana Kau

Yazidah

"Nah," Teh o' ais yang sudah siap aku berikan kepada minah celup ni. Kenapalah budak ni suka sangat...

Putera Highschool vs Puteri Highschool

Nana Azmie

"Kau ni apasal weh? Ingat kau tu anak Tan Sri kau tu dah cukup bagus lah ? sedar tak yang Tan Sri...

Cinta Monyet

REEDI

Salam Wei! Wan naper ko dah tak tegur aku lagik?? Ko marah pada aku erk? Kenapa ko dah lain skang??...

Aku Dan Mr Luke

ANCLISTE

"Apa awak buat kat sini?" Soal Ain cuba menutup malu. "Nak pinang awak!" Jawab Luqman tanpa...