ANGAU

FIZAH NADMAH

Humor Completed 4655

4.5 (48 ratings)

Synopsis

“Hodoh macam katak!” Suara mereka bagai berulang di telinga. “Macam murah aje.” “Puteri katak!” “Hahaha!” “Hodoh.” “Leo nak ke perempuan macam tu?” Aku tak cintakan Leo. Aku ni budak-budak lagi. Heh. Ada hati nak fikir pasal cinta, ibu hantar aku sekolah untuk belajar. Bukan bercinta. Dahlah muka aku hodoh, sibuk nak jatuh cinta. Huh!


Rate this story

Share this novel

Qaisara Alisyah
2019-08-04 

At last dia jadi cantik juga ke??????aku tak faham cerita ni ......tapi kan last chapter tu apa maksud dia....aku tak faham langsung .....

SyiRa SaZini
2019-03-20 

ok lahh

eshalyna
2018-11-12  1 Replies

ape tajuk novel yg sebenar??

FIZAH NADMAH

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ZAKIAH YSUKU

Z.7

(SLOW UPDATE) BBB. Bukan besher-besher. "Hah! Ni lah keja kau, Zakiah! Merempit sana-sini! Ingat...

HANTU PUN SUKA

HYERA

DI warung Walid-Walid kepunyaan Deraman dikerumuni orang. Ingat ada ada mesyuarat tergempar tetapi...

TANPA SEBAB

SKAR JEN

Semuanya berlaku dengan pantas dan tahu-tahu sahaja Syazana kini berada di dalam pelukan...

MAWAR DI HATI

SARAH AAISHA

“Siapa perempuan yang berkepit dengan kau dekat restoran semalam? Makwe kau kan. Kenapa kau tak...