AJARI AKU

SARA AISHAA

Romance Completed 4334

4.7 (31 ratings)

Synopsis

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan gaji buta ke apa. Yang budak tu tahu, kena lengkapkan fail je tapi apa-apa isi dalam fail pun dia tak tahu. Habuk punya budak!


Rate this story

Share this novel

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

LIZLI V.
2019-08-31 

best citer ni. Tahniah kepada penulis. Maaf ganggu. Nak promote sikit. Baca novel saya yang terbaru ye #TERIMA HATI INI

SyiRa SaZini
2019-02-18 

bestt

SARA AISHAA

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

JANJI TAKKAN BERPALING

AJIB

Perempuan itu yang akan menjadi suri dalam hidupnya, menemani sepi harinya, menghiburkan duka...

BERI CINTA PELUANG

AJIB

Hangat mentari pagi menyimbah ke wajah polosnya dari jendela biliknya.Mimpi yang indah tadi...

cinta yang tak terluah

rahsia 24

Asalamualaikum cikgu nora,salam dari faiz yang baru masuk bilik kauseling...

BUNGA TERINDAH

ORKED

Sinopsis : Bunga berhijrah ke Kuala Lumpur untuk mencari kerja. Kerana tiada pilihan lain, dia...