SUAMI DARI LANGIT

FIZAH NADMAH

Romance Completed 8356

4.7 (64 ratings)

Synopsis

Dia cakap aku comel. Berguling-guling aku senyum sendirian. Entah kenapa aku rasa sangat bahagia apabila dipanggil comel. Rasanya aku kena betulkan semula niat aku nak mengajar Akram ni. Sekarang ni aku dah macam teruja lebih nak jumpa dengan Nash daripada nak mengajar si Akram. Beristighfar panjang aku sendirian. Belum pernah lagi aku berperangai begini. Dalam hati aku cepat-cepat berdoa supaya perasaan ini hilang. “It’s not worth it kan?” perlahan aku menyakinkan hatiku.


Rate this story

Share this novel

"liz"
2019-11-01 

best....ringkas & lucu...

Rosary
2019-09-16 

Jangan lupa baca novel pertama saya "Jam Antik"

BABY BOY
2019-03-28 

ok best..

FIZAH NADMAH

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

musuh kepada cinta

BTS Park Jimin

Jimin dan Nayeon merupakan musuh ketat sejak mereka kenal lagi.Namun akibat suatu peristiwa,mereka...

sekali jatuh cinta takkan ku lepaskan

Afrah Alwie

Farisya nabila seorang gadis lincah yang mempunyai sifat yang boros. mengenangkan anaknya bersifat...

Dia Si Nakal

Eyka Enal

Dingin tu tanda cinta ke? Nampak macam kisah tapi macam tak je. Cinta ke tak nih? Jika tiada...

SISA

DHIA MARNI

Cinta yang aku persembahkan untuk kau, kau buang ke tepi, diriku ini yang menyayangimu dan menerima...