PAKSA CINTA!

N.A.J

Romance Completed 15078

4.4 (60 ratings)

Synopsis

"Eh perempuan! Kau ni memang tak faham bahasa kan?! Kan aku dah cakap jangan dekat dengan anak aku! Eii kau ni memang tak guna!" Jerkah Datin Faizah setelah menerjah masuk ke dalam kedai buku milik Dania. Dania yang sedang membaca novel di tempat yang rehat yang disediakan terus terkejut dan bangun dari tempat duduknya. "Da-datin buat apa dekat sini?" Tergagap-gagap Dania menjawab. "Kau dengar sini perempuan! Sekali lagi aku nampak kau dekat-dekat dengan anak aku aku tak teragak-agak nak hantar orang untuk rosakkan kau! Anak har-"


Rate this story

Share this novel

Har
2020-01-14 

best

"liz"
2019-11-01 

Best....

LIZLI V.
2019-08-24 

Jemput Baca Novel saye ye. Terima Hati Ini. ??

N.A.J

5447 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Wahai Encik Diari

Sarah Farhah

Wahai Encik Diari, Harini muka aku gatal sangat. Aku nak garu tapi aku takut nanti mekap...

KISAH AKU DAN MAMAT KACA MATA

HarrickkDee

" wo wo wo , kau ingat kau nak pergi mana ? Kau dha langgar aku , pastu kau nak bla macam tu je ?...

Demi Ajai

Khalil Zaini

Oh, kamulah Ajai. Yang mendapat keputusan 5A dalam UPSR.. 4A 1B, dengan pantas Ajai memangkah....

YA ATAU TIDAK

ZUEZUE

“Well..you.. Umairah..you tau atau tidak, yang sebenarnya kehadiran you dekat sini sangat tidak...