Generic placeholder thumbnail
DI SETIAP HARIKU

DwiAqua

5

Free

Family | Completed

9413 Views

“Betul ke Mia suruh Devi puasa?” Lembut suara ibu bertanya padaku. “Mia tak suruh Devi puasa. Mia cuma kata ayah dengan ibu nak bagi seratus ringgit kalau Mia puasa penuh. Lepas tu Devi pun nak puasa jugak sebab dia nak auntie bagi dia duit,” jawabku seperti apa yang diperkatakan Devi. Ibu merendahkan badannya agar setara dengan ketinggianku. “Mia, Devi agama lain... perayaan dia tak sama macam kita. Kita Raya Aidilfitri, dia Deepavali. Lain kali jangan buat macam ni lagi tau,” nasihat ibu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestttt

18/12/2017 01:33 PM

Profile Picture

Bueno Burry

kenapa novel nye sume kurang dri 20 chapter..pendek sgt..

29/09/2017 04:53 PM

Profile Picture

Azzariah

Best sangat.....!!!!

02/09/2017 04:47 PM

Rate