Call Girl 33

Romance Series 1319670

"Wei okey daq ni," Soal Farah. Dari pagi hingga ke petang wajah Zahra agak resah.

"Aku tak sedap hati la babe.. Jantung aku laju je dup dap dup dap." Ujar Zahra. Entah la dia rasa tidak tenang seperti ada sesuatu yang berlaku.

"Hang jangan pikiq bukan-bukan. mainan perasaan ja tu." Pujuk Farah. Dia melabuhkan punggungnya di sebelah Zahra yang duduk di atas buaian.

"Ehem ehem.." Dia membetulkan kotak suaranya sebelum memulakan nyanyiannya.

" Laju... La..ju...Buaiku laju..Pohon beringin tegaknya tinggi, Kalau rendah menyapu bumi..
Penghibur aku... Menolong aku..Bertiuplah oh angin bayu. Laju.. laju.. buaiku laju
Akulah anak yatim piatu..." Mendayu-dayu suara Farah menyanyikan lagu itu.

"Laju...laju...Buaiku laju...Aku nak kahwin dengan anak raja melayu..."

Pap!

"Hoi! hang ni pasai pa." Marah Farah kepalanya diusap pelahan dan menoleh memandang Zahra yang mengingga memandangnya.

"kalau kau tak merapu meraban tak boleh ke.."

"Hang sejak nak jadi mak orang, ni kuat marah-marah kan." Farah mendengus.

" Zahra..." Mendengar namanya di panggil Zahra segera menoleh.

"Gib..bila awak sampai? tak dengar loceng pun." Soal Zahra terkejut. Manakala Farah menyorok di belakang Zahra. Mulut gadis itu terkumat-kamik membebel pelahan di belakangnya.

Gib yang berdiri di pintu Sliding door itu terpaku melihat Farah tanpa berhijab itu.
Rambut Farah yang hitam pekat dan panjang itu memukau matanya.

"Gib!" Suara Zahra sedikit meninggi mengejutkan Gib.

"Dah tekan tapi awak tak dengar kut.. jadi saya terus masuk risau jadi apa-apa dekat awak....sorry!" Ujarnya pelahan.

Zahra memandang Gib. Wajah Gib yang sedikit lebam di pipi dan dagu lelaki itu mempunyai luka jahitan yang baru itu di tenungnya. Ingin menyoal tetapi dibatalkan niatnya dulu apabila Farah menolak sedikot bahunya.

" Gib awak keluar dulu boleh Farah tak pakai tudung ni." Tanpa membalas Gib terus melangkah keluar.

" Tahu la rumah dia ikut dan dia ja masuk macam penyamun." Bebel Farah.

Zahra hanya diam.

Risau apabila melihat wajah lebam lelaki itu. Berpunca dari dirinya ke? Adakah Carlos sudah tahu? Bermacam yang bermain di fikirannya.

................

" Gib kenapa dengan muka awak?" Soal Zahra pada lelaki itu yang sibuk memasukkan barang basah ke dalam peti sejuk.

Terhenti tangan Gib apabila mendengar suara itu menegurnya. Peristiwa dua hari lepas bermain di fikirannya.Wajah rontaan Jasmine apabila melihat dirinya dan Luq apabila sedar dari pengsan.

"Did Carlos do this?" Soal Zahra lagi Jiwanya tidak tenang.Dia tahu panas baran suaminya itu.

"Awak jangan risau dia masih tidak tahu awak dekat sini." Ujar Gib. Dia kembali menyusun Barangan yang di beli.

"Awak tak tipu saya kan ?" Soal Zahra lagi.

Gib menghentikan perbuatannya lama dia menatap wajah Zahra. Pipi gadis itu sudah berisi. Bagaimana dia ingin berterus terang pada gadis ini.

"Jasmine she..."

Kring!
Kring!

Iphone yang berada di kocek seluarnya berbunyi menghentikan bicaranya. Tangannya segera menyeluk poket seluar dan iphone itu dia keluarkan. Panggilan terus dijawab.

"Just speak." Ujarnya setelah menjawab panggilan itu.

"I'll be there Luq." Matanya memandang Zahra.

"Jasmine will be fine. i know her."

"Okey 30 minit aku sampai." Gib terus mematikan taliannya.

"Gib kenapa dengan Jasmine? what happened to her.." Soal Zahra ketika Gib ingin melepasnya.

"Nothing Happen to her." Jawapan Gib itu tidak menyakinkan Zahra.

"What happened to jasmine, gibran! im asking u gib !" Kali ini suara Zahra sedikit tegas.

Farah yang sudah siap memakai tudung terus berjalan mendekati Zahra apabila melihat ketegangan itu.

"Wei hang pasai apa ni." Soalnya.

Zahra mendengus dia menoleh memandang gib.

"Kalau semua ni berpunca dari saya..saya akan balik pada dia hari ni. Saya tak sanggup tengok korang macam ni Gib.. awak dah banyak tolong saya." Ujar Zahra pelahan.
Sejujurnya dia tak sanggup melihat orang lain terseksa kerananya.

"No. Awak stay sini dulu. It's very dangerous out there for u Zahra. Trust me ini semua untuk awak dan baby." Seketika mata mereka bertentangan.

Farah berasa canggung seketika berada dalam situasi ini. Mengapa dia rasakan Gib mempunyai perasaan pada Zahra.

"What happen to Jasmine gib i need u answer!" Soal Zahra lagi.

"She was.....Accident two days ago."Gib cuba menyusun kata dia terpaksa menipu. Dia bimbang jika memberi tahu hal sebenar.
Dia risaukan keselamat gadis itu.

Zahra menekup mulutnya dengan tapak tangan. Dan pelahan-lahan di turunkan.

" How is she?" Soal Zahra.

"Ada la luka sikit. Jangan risau okey. saya keluar dulu. take care." Zahra mengangguk pelahan. Dia berjalan pelahan ke ruang tamu dan duduk di sofa itu.

Farah hanya mengikut langkahnya dan melabuhkan punggung di sofa berhadapan Zahra.

"Sampai bila ang nak diam ara? Aku tak nak hang stress kesian baby. bukan aku nak menyibuk hal tepi kain hang. Tapi ada satu masa hang kena luahkan semua.. Hang tak percaya aku ke babe.."Akhirnya Farah meluahkan juga selama ini yang terbuku di hatinya.

Pelahan-lahan air mata Zahra mengalir.

"Aku tak tahu nak mula dari mana aku malu....." Ujarnya pelahan.

"Kita mula kam dengan bismillah...."

"Ish dia ni melawak pula!"Bentak Zahra. Air matanya di kesat pelahan.

"Sungguh la Bismillahirahmanirahim.. Lekaih la cerita aku setia mendengar."

......................

Jasmine yang meronta-ronta sebelum dicucuk ubat penenang itu di pandang sayu.
Sejak kejadian itu, Gadis itu langsung tidak mahu bertemu sesiapa.

Malah gadis itu seakan trauma bila lelaki mendekatinya. Nampak sahaja mukanya, pasti tubuh Jasmine mengigil kuat dan akan meracau teruk.

Jasmine mengalami tekanan mental yang sangat teruk. Ubat yang di suntik pada badan Jasmine itu boleh melumpuh sarafnya mujur mereka cepat ke Hospital jika tidak sudah pasti apalah nasib gadis itu.

Tekanan yang Farizal berikan benar-benar buat Jasmine hilang dirinya. Apa yang terjadi sehinggakan Jasmine tidak mahu mengingatinya.

Namun dia bersyukur gadis itu dapat diselamatkan.

Luq merenung sayu wajah polos yang sudah ketiduran itu. Gadis itu takut untuk berjumpa dengan mana-mana lelaki kecuali Carlos.

Dia mula rasa bersalah disebabkan hal keluarganya Jasmine menjadi mangsa.
Jika Zahra berada di tempat Jasmine kini Kuatkah Zahra melawan mereka.

Kesal.

Nafas ditarik dan dilepas. Langkah diatur mendekati katil Jasmine, Wajah tenang gadis itu ditatap.

"Sorry. Im promise will take care of you" Tangan Jasmine dicapai dan diusap pelahan.

.......................

Bang! Bang! Bang!

Beberapa das tembakan dilepaskan ke arah lelaki yang berdiri tegak di depannya.
Wajahnya menegang itu, buat semua orang yang berada di situ tidak berani menangkat kepala mereka.

Masing-masing hanya menundukkan. Sejak dua hari yang lalu, kemarahan Carlos langsung tidak reda. Seluruh anak buahnya menjadi mangsa Amarahnya.

"Ini pengajaran untuk kauorang." Lelaki yang ditembak olehnya itu merupakan orang yang bertanggungjawab menjaga keselamatan Jasmine.

"Le trouver. Apportez-le-moi, vivant. Peu importe ce que. (Find him. Bring him to me, a live. No matter what)." Arahan diberikan. Nada suaranya kedengaran sangat keras.

Anak buahnya di pandang dengan pandangan tajam.

"Oui Monsieur !" Mereka terus keluar dari bilik itu. Tubuh yang sudah kaku itu juga di angkat keluar.

Carlos terus menyimpan Glock17 kembali di dalam sarungnya di belakang pinggangnya. Raymond yang sedang mengadap macbook di dekati.

"Did u find anything?"

Putung rokok di nyalakan lalu disedutnya. Dia yang sudah berdiri di Raymond memang turut screen macbook itu.Raymond menggelengkan kepalanya lalu menjawab

"Cant trace her." Carlos mengeluh. Pelipisnya di urut perlahan.

"Try to find her. guna la cara apa pun!"

Sudah merata tempat dia mencari begitu juga anak buahnya. Tapi masih juga tidak dijumpai.
Dia risaukan keadaan Zahra. Tambahan pula apa yang terjadi pada Jasmine baru-baru ini sangat bahaya.

"I just found him." Carlos dan Raymond terus menoleh ke arah suara yang tiba-tiba sahaja muncul dari arah belakang.

Melihat kelibat yang Gib yang memegang Ipad di tangannya datang mendekati mereka.
Raymond segera menutup Screen Macbook didepannya itu.

"Where?"

Putung rokok yang berada dihujung jarinya di buang ke lantai lalu dipijak mengunakan Boots Dr.Martens miliknya. Rambut yang sudah panjang itu di ikat rapi.

" I will send u the location." Balas Gib. Tanpa menunggu sesaat

Iphonenya bergetar mesej dari Gib di terimanya. Melihat apa yang tertera di skrin telefon, senyuman dibibirnya mula terukir.

Sinis

"We need to go now, I will make sure he pay for everything for what he just did to Jasmine.

.......................

"Le parcours est vide frere ( Clear abang) "Ujar Raymond melalui earpiece yang dipakainya. Kedudukan snipernya dibetulkan. bagi memudahkan kerjanya.

Beberapa orang lelaki yang berbadan besar berjaga di depan pintu masuk dan bahagian tepi gudang itu sudah selamat dikerjakan olehnya.

Dia yang berapa di atas bangunan usang itu mengawal keadaan sekeliling bagi memastikan keadaan selamat sebelum Carlos dan beberapa anak buahnya masuk ke dalam gudang itu.

Manakala Carlos sudah masuk ke dalam gudang itu sambil memegang Glock 19 yang sudah di pasang silencer, bagi memudahkan mereka menambak sasaran tanpa mendengar bunyi tembakan

"Tingkat atas got two buffalo ." Suara Gib pula kedengaran. Dia yang Menggodam CCTV gudang itu.

"I got it."

" Ready Tiger Three Two One.."

Jejak sahaja kakinya di tingkat atas, kelibat dua lelaki yang kelihatan bersandar elok di ruang tamu itu buat Carlos tersenyum sinis.
Glock19 terus menembak kearah mereka tanpa belas kasihan.

"All down."Balasnya.

"Have are nice day bro!" Nada Gib sedikit Teruja untuk melihat apa yang bakal terjadi.
Dari tadi lagi dia menyaksikan lelaki itu.

Emeer mendengus.

Semakin hampir dengan sasarannya semakin kuat telinga mendengar desahan seorang gadis dan Hatinya semakin panas apabila nama yang sangat dia kenali keluar dari mulut mangsanya itu.

Bang!

Sekelip mata tubuh itu terkulai bersama percikan darah. Farizal kelihatan sedikit terkejut apabila melihat hasil tembakan tepat pada dahi Rissa yang tersembam di atas dadanya.

"Sorry for bothering u time. Sakit mata aku tengok." Ujar Carlos selamba dan penuh sinis.

Farizal terus menoleh ke belakangnya. Dan serentak itu juga tubuh Rissa yang sudah kaku di tolak ke tepi.

"Its okey. She's not good on bed actually, im prefer u sister still tight so how is she?" Soalan itu yang sengaja di ajukan kepada Carlos untuk menyemarakkan lagi kemarahan lelaki itu.

Dia melangkah turun pada katil itu dan terus menyarung baju ke tubuhnya kemudian kakinya terus melangkah ke Meja solek di tepi katil itu.

Sebatang rokok di keluarkan lalu di bakar hujungnya. Pelahan-lahan asap itu disedut dan di lepaskan.

Carlos masih lagi bersandar di daun pintu sambil matanya menikam tajam lelaki di hadapannya.

"U sister is perfact. i like when she woam my name.. Agrrrh .. aku ketagih nak sentuh dia!"

Bang!
Bang!

Dua das tembakan dilepaskan di peha kiri dan kanan Farizal.

Sengaja.

"How u feel it? Still horny?" Soalnya sinis

"Arghh! Shit"Farizal mmula mengerang kesakitan. Dia terduduk di atas Lantai. Perlahan-lahan Carlos mendekatinya.

"U have no time Carlos five minutes from now!." Suara Gib sudah kedengaran di Earpiece itu.

Carlos mendengus Geram. Dia duduk dihadapan Farizal.Pisau rimbo yang diselitkan di bahagian dalam seluar jeans di betisnya dicapai lalu menikam peha Farizal.

Dalam.

"ARGGGHHHHHHH!" Terbeliak mata Farizal menahan perit akibat tindakan Carlos yang tidak di jangka itu.

"Bring that bustard too" Arahan Carlos di laksanakan. Dia tidak akan sama sekali membenarkan lelaki itu mati katak begitu sahaja.

"What have you done. You must pay!"

Share this novel

aliaakma_
2021-12-14 10:19:10 

update call girl lagi author, nak habiskan call girl dulu nanti nk baca miss seducer pulak

aliaakma_
2021-12-14 10:18:18 

fuhhhh seram


NovelPlus Premium

The best ads free experience