Mr Princeslon : Si Jejaka Itali (2021)

nurshaza

Romance Series 28139

4.7 (464 ratings)

Synopsis

Cinta tiga segi. Sudah biasa dengar. Tapi, wujudkah cinta empat segi? Seseorang yang bernama Aara Malika sendiri yang lalui perkara itu dalam perjalanan kehidupannya. Dilahirkan dalam sebuah keluarga yang susah. Dibesarkan dengan cara kampung. Semua sudah menjadi kebiasaan dalam hidupnya. Dirinya tidak sabar mahu menamatkan zaman bujang bersama cinta hatinya sendiri. "Cinta pertama tak sama macam cinta kedua, ketiga dan seterusnya. Hati saya kuat mengatakan yang saya masih cintakan Laila. Saya akan berkahwin dengan dia. Saya doakan awak dapat lelaki yang lebih layak lagi daripada saya. Saya minta maaf." - ARIF HALFI Hatinya hancur kerana seorang lelaki. Lelaki yang dia cintai selama bertahun-tahun. "Aku tahu kita baru kenal. Tapi, hati aku terdetik nak berkenalan lebih rapat dengan kau." - RAE EL-SHARIF PRINCESLON "Kau dah buat aku jatuh cinta dengan kau, Aara. Kau kena bertanggungjawab." - RERY EL-SHARIF PRINCESLON Dua beradik ini sudah membuatkan dia dalam dilema. Serba salah? Berbelah bahagi? Dia sendiri tidak tahu. Apa perasannya yang sebenar? "Kau tak boleh lari dari aku, Aara Malika. Tiada siapa yang nakkan kau kalau mereka tahu hal yang sebenar. Kau tu kotor!" - AHMED IVANDER PRINCESLON Apa yang harus dia buat? Siapa menjadi pilihan dia? Pilih atau pergi?


Rate this story

Share this novel

Suziee Edd
2021-04-22 

banyaknya ujian dlm hidup aara..smpai bila aara harus menderita ni..kesian..huhu..

Yanie Mirza
2021-04-22 

sian tul dgn aara..ada sesiapa tak yg boleh lepas kan aara dr ivan tu..

Siti Zabaidah
2021-04-22 

siannya Aara... geramnya...rasa mcm nk masuk kt dlm crita ni...blh tlg Saraf...

nurshaza

1571 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MR.G

PRINCHESS

Peluang Kedua Untuk Dia

norsyazwina_

Serigala Di Pantai

NauhaTyler

Eleven Day Before Married

Saiyidah