HERO UNTUK CINDERELLA

alyakael

Romance Series 21998

5 (366 ratings)

Synopsis

Kisahnya bermula apabila si gadis yang lemah-lembut bertemu dengan si jejaka yang riuh mulutnya. Pertemuan mereka terjadi kerana keluarga saling mengenali. Si jejaka tak akan lepaskan peluang untuk lebih mengenali si gadis. "Beri saya peluang untuk berkenalan dengan awak. Berikan putera idaman ini peluang untuk mengenalimu wahai Cinderella muslimah!" - Haris Zafran Telatah Haris menciut hati Rosé. Sudah pasti dia berikan lelaki itu peluang. Betulkah Haris sesuai menjadi suaminya? Rosé akan dikahwinkan dengan Haris. Pertunangan sepanjang enam bulan diberikan untuk mereka kenal hati budi masing-masing sebelum melangkah ke alarm perkahwinan. Rosé hanya turuti permintaan papanya. Asalkan, dia kenal lelaki yang menjadi pilihan hati papanya. Namun, perkahwinan Rosé dan Haris tidak dipersetujui oleh Engku Diana, mama tiri kepada Rosé. Sepatutnya yang berkahwin dengan Haris ialah Kayla, anaknya dah bukan Rosé! "Aku benci tengok muka kau! Kau dengan mak kau memang tak ada beza. Dari dulu sampai sekarang menyakitkan hati aku aje! Aku nak Kayla kahwin dengan Haris! Kalau kau tak nak bercerai dengan Haris, siaplah kau!" - Engku Diana Macam-macam yang dia akan lakukan untuk retakkan hubungan Haris dan Rosé. Dia akan pastikan pasangan itu bercerai. Dia akan pastikan Rosé merana! Haris pula akan bertahan demi cintanya buat Rosé. Dia tak akan tinggalkan Rosé. Dia tak akan pergi. "Abang cintakan Rosé sepenuh hati abang. Abang tak akan ceraikan Rosé!" - Haris Zafran Rosé yang tahu dia tak mampu menyimpan rahsia lagi akhirnya mengalah. Dia mahu Haris bahagia. Walaupun bukan dengannya. "Rosé nak abang bahagia. Tolonglah ceraikan Rosé. Kita tak boleh bersama." - Tengku Rosé Selagi nyawa dikandung badan, Haris akan tetap mempertahankan segalanya. Siapa sangka, kehadiran dia dalam hidup Rosé merungkai segala rahsia. "Kejujuran yang menyakitkan, bukan?" - Haris Zafran


Rate this story

Share this novel

saramijie
2021-12-04 

Rose tak bole terima anak dia dah takde..haris pulak disalahkan..alya pun masih tak redha pemergian suami dia..sedihnya bila kehilangan org yg disayangi..

Safiela Azme
2021-12-03 

moga rose kuat,. sian alya...mgkin kasyah bleh jd papa mika

Nurqihah
2021-12-03  1 Replies

Tq sis alyakael update....

alyakael

619 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Hacker 426

drjantung

Kau milikku

???

JANJI ISTERI

FIZAH NADMAH

Semusim Yang Berlalu

Jaja.G