CERMIN

ACONG

Horror & Thriller Completed 1765

4.4 (15 ratings)

Synopsis

Setelah lebih dua bulan Ina tak hubungi aku, aku pun telefon lah ibu dia nak tanya khabar dia sihat ke tak. Punya lah aku terkejut sebab mak Ina cakap sekarang dia terlantar sakit akibat mengalami sakit misteri. Mengikut kata ibu dia, selepas dia berpindah balik ke rumah ibunya itu dia mengalami perubahan yang mendadak. Ina menjadi semakin pendiam, muram dan cepat marah. Akibat dari sikap ganjil dia tu dia telah diberhentikan kerja. Ditambah pulak dia sentiasa menangis sorang-sorang. Ibu dia pun risau lah sebab dia ni anak tunggal kan.


Rate this story

Share this novel

Aydaa Syqrh
2019-07-07 

gantung betul penhujung cerita

Iera Syieyra
2018-12-05 

Cerita tu mcm x kne pade stu topik and berpusing pusing??

NINA
2018-07-21 

NINA

ACONG

6055 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Esir : the next Tombiruo

Muhd Syahmi Raziq

setelah Ejim (Amaruddin) bersara dari tugasnya sebagai Tombiruo keningau , kini Tombiruo keningau...

Sebuah katil.

Fatizahr

Mungkin pada pandangan orang lain katil ini agak seram dan sedikit menakutkan tapi pada aku katil...

DIMENSI DUNIA LAIN

AJIB

“Bram, Kita tinggal di dunia dimensi tiga, Aku, kamu, binatang, tumbuhan dan masih banyak lagi....

PENJAGA

NANAVELLY

Antara perkara yang paling disukai oleh syaitan ialah apabila ada manusia yang menyeru golongan...