CERMIN

ACONG

Horror & Thriller Completed 2560

4.5 (18 ratings)

Synopsis

Setelah lebih dua bulan Ina tak hubungi aku, aku pun telefon lah ibu dia nak tanya khabar dia sihat ke tak. Punya lah aku terkejut sebab mak Ina cakap sekarang dia terlantar sakit akibat mengalami sakit misteri. Mengikut kata ibu dia, selepas dia berpindah balik ke rumah ibunya itu dia mengalami perubahan yang mendadak. Ina menjadi semakin pendiam, muram dan cepat marah. Akibat dari sikap ganjil dia tu dia telah diberhentikan kerja. Ditambah pulak dia sentiasa menangis sorang-sorang. Ibu dia pun risau lah sebab dia ni anak tunggal kan.


Rate this story

Share this novel

fvynes
2020-05-29 

apa2 pun,cite ni sngt best

Aydaa Syqrh
2019-07-07 

gantung betul penhujung cerita

Iera Syieyra
2018-12-05 

Cerita tu mcm x kne pade stu topik and berpusing pusing??

ACONG

8355 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Kabus Bayangan

Naz Ariya

“Riz, sebenarnya ada satu rahsia yang saya tak pernah bagi tahu awak. Saya harap awak tak fikir...

RUMAH PUAKA

NOUR-EL SHA

Gak kerasa, sekarang udah 2 tahun lebih dari kematianya Erin. Dilain sisi aku gak akan pernah bisa...

bilik penyimpan saka

ms.lesbien

azmin baru berpindah ke kampung halaman nye dia alor setar, kedah apabila dia berpindah di sana...

Park Seul (Malay)

Jazzmin Little Novelis

(Jangan percaya pada mereka, walaupun pada hakikatnya personaliti mereka kelihatan baik.) Cik Park...