Manisnya Cintamu

Ichaaa

Romance Series 2437
5
(3 ratings)

Synopsis

Cinta dan kasih sayang yang diberikan kepadaku membuatku lemah untuk menolak cinta seorang lelaki romantik ini . Umur semakin lama semakin meningkat dan kehidupanku seorang tanpa peneman hidup membuatkan ummi dah baba risau . Umurku pada tahun ini sudah berganjak 24 tahun , aku anak ke-4 atau boleh dikatakan anak bongsu dan hanya aku seorang puteri yang dimiliki ummi dan baba . Ketika aku masih remaja , aku pernah mencintai seorang lelaki dalam diam . Aku pernah mencuba untuk meluahkannya namun aku tidak berjaya . Setiap kali aku ingin meluahkannya ada saja bidadari yang muncul mengganggu lelaki itu . Kadang aku iri dengan wanita itu karna dy selalu sahaja dapat membuat lelaki itu senyum , senyuman itulah yang membuatkan aku tidak dapat tidur setiap malam . Susah untuk dibayangkan bagaimana manisnya senyumannya itu . Namun suatu hari aku mendengar berita bahawa lelaki itu telah pindah sekolah tepat pada tanggal lahirku dy meninggalkan sekolah itu . Ia membuatkan aku kemurungan untuk beberapa minggu , sungguh berat hatiku pada waktu itu untuk menerima rasa kehilangan . Tapi entah apa yang kumimpikan tiba ii sahaja baba menjodohkan aku dengan seorang lelaki yang kusukai dahulu , aku jugak benar - benar tidak mengenali dirinya sepanjang bertunang dengannya . Ets nak baca ape lagi tu , tak kan icha cerita semua kat sini . Bacalah novel icha eee tapi kepada sape ii yang baca novel icha , icha nak cakap thank you bnyk ii . Ape pun icha harap korang enjoy lah baca novel icha . Dah malas nak taip kat sini bnyk ii bubye..


Share this novel

Rate this story


Comments

No Comment yet

Ichaaa

12 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience