Aku Cinta Dia

nurul_syazwani

Romance Series 2880

4.6 (10 ratings)

Synopsis

Adriana seorang gadis yang liar dan kehidupan adriana berubah sejak dia terpaksa berkahwin dengn seorang lelaki yang bernama danish.. "Aku tak kan terima kau dalam kehidupn aku , sedar sikit diri tau kau dengn aku bagai langit dengan bumi tau" kata adriana "Saya ikhlas terima awak , tak boleh ke awak buka hati awak untuk saya walaupun sikit adriana" rayu danish "Dalam hati adriana cuma ada aku sorang je , so berhenti bermimpi sebab adriana tak akan pernah cinta kan orng macm kau ni" ujar hisyam "Saya sayangkn awak dari dulu lagi tpi kenapa awak lebih pilih dia , dia dah hina awak macm macam dan dia tk layak jadi isteri awak danish" ucap fiza Danish yang sentiasa bersabar dan sedaya upaya memikit hati adriana dan cuba ubah adriana sedikit demi sedikit , So nak tahu tahap kesabaran danish jom la baca?¿


Rate this story

Share this novel

Miss Honey
2020-10-16 

Assalamualaikum & hai, jemput baca novel Honey. Tajuknya Cinta Yang Haram. Jom singgah dan baca dulu, selamat membaca! ^_^. Thank you :)

Mia Zara
2020-10-16 

next episode please

Mia Zara
2020-10-14  1 Replies

siapa sebenarnya perempuan yg ad dgn hisyam tu

nurul_syazwani

129 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

My Lovely Eri-Chan..

Azusa-chan..

Kisah cinta antara Eri dan Fuma yg membezakan umur mereka..

CINTA - KUASA HAMSTER

HYERA

Apabila Edlin mendapat hamster barunya dia belajar bagaimana cintakan boleh membebaskan anda,...

MIRAE

SARAH AAISHA

Aku tidak tahu bagaimana perancangan masa hadapan aku yang akan tertulis nanti, tapi aku berharap...

PERHENTIAN KITA

EVA F

“Awak ingat saya ni sengkek sangat ke sampai perkara kecil macam tu pun nak minta orang belanja?...