I'm not Him!

Nor Syahkilla

Romance Series 41815
5
(722 ratings)

Synopsis

Hykarl merupakan kawan baik Dhita. Mereka berkawan dari kecil sehinggalah masing-masing masuk ke universiti yang sama. Namun, ada kejadian yang menyebabkan Hykarl tidak datang ke universiti selama tiga bulan. Menyebabkan Dhita memberanikan diri ke rumah Hykarl. "Hykarl!" Laung Dhita. "Kau siapa berani masuk ke rumah ni?" Soal lelaki yang sama seperti Hykarl. "Hykarl. Kau ni kan. Dah lah lama tak datang universiti. Aku rindu kau wehh" kata Dhita terus memeluk sahabat baiknya kerana diketahui Hykarl seorang yang lemah-lembut. Namun, kejadian sebegini telah menjerat mereka sehingga terpaksa menjadi suami-isteri. "Encik.. betul, saya tak kenal budak perempuan ni." Jerit lelaki tersebut. "Kalau tak kenal, kenapa perempuan ni peluk kamu. Memang dia kenal kamu. Berduaan di dalam rumah. Kamu ada saksi?" Soal sekumpulan pak cik di rumah itu. Dan, Dhita menangis semahunya.. Dan, lelaki itu terpaksa bersetuju dengan untuk dinikahkan dengan perempuan ini. "Aku tak nak tengok muka kau Berambus dari sini." Jerit lelaki tersebut. "Muka awak macam Hykarl. Muka awak..." Kata Dhita sambil menangis. "Walaupun muka aku macam dia. But, I'm not him!" Jerit lelaki tersebut meninggalkan Dhita. Hanya cincin di jarinya sebagai tanda Dhita menjadi isterinya. Memang dia sebatang kara,dia cuma ada Hykarl sebagai kawan. Namun, siapakah lelaki yang sekarang bergelar suaminya ini. Kenapakah mukanya sama dengan Hykarl. Namun, mereka hanya dibatasi oleh sikap mereka yang berbeza. Dhita hanya menangis. Statusnya sebagai isteri harus dirahsiakan. Dan, dia perlu mencari di manakah Hykarl. Dan, dia tahu jawapannya ada dengan suaminya sekarang. Berjayakan Dhita menjejaki Hykarl. Dan, siapakah sebenarnya lelaki yang mirip seperti Hykarl. Publish around : January 2022


Share this novel

Rate this story


Comments

Nurhayati Mohd Salleh
2022-01-26  1 Replies

bestnya...tq update.

Missz Aien
2022-01-26  1 Replies

Xsbr nk baca next chapter...

Noolee
2022-01-26  1 Replies

Tq update ..next. Plz

Nor Syahkilla

1311 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience